המשביר לצרכן משיקה לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי, במסגרתו יינתן לציבור הרחב מידע על מחלקות הרשת, מבצעים חדשים, פעילויות, פתיחת סניפי הרשת, מועדון לקוחות, דרושים וכו'.
בנוסף, קבוצת המשביר לצרכן רכשה לאחרונה שליטה בחברות: ג'אמפ, אירית, ניו פארם ומכרז המדינה וכמו כן הינה בעלת חברת הבת קשרי תעופה. באתר לינקיםהמקשרים לאתרי חברות בת ,שהמשביר בהסכמים איתם או שנכללות בקבוצת המשביר לצרכן, כך שלגולש תתאפשר גישה רחבה לאתרים מקבוצת המשביר ויינתן מענה רחב לצרכיו.
שירלי פאר, סמנכל"ית השיווק של רשת המשביר לצרכן מסרה כי: "הקמת האתר היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה העסקית של חברת המשביר לצרכן. אתר האינטרנט אינו רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל, הנותן מענה ללקוחות בתחומי העניין שלהם."
האתר החדש ייתן און ליין אפשרות להירשם ולקבל באופן שוטף מידע על מבצעי הרשת, טרנדים ומותגים שנמכרים בכל מחלקה, כולל דף נפרד בשם מבצעים וחדשות באמצעותו הגולשים יוכלו להתעדכן בכל המבצעים העדכניים ברשת ובין היתר במבצעים מקומיים בסניפים, פתיחות סניפים, השקות ואירועים מיוחדים וכד'.
בנושא חברות במועדון הלקוחות, יינתן מידע לגבי מועדון הלקוחות של הרשת club 365 וכן על מולטי 365. כמו כן, יוכלו חברי המועדונים לעדכן את פרטיהם און ליין כדי להמשיך ולקבל אינפורמציה אודות מבצעים אטרקטיביים והטבות בלעדיות עבורם.
בנוסף, הגולשים יוכלו למצוא באתר את כתובת הסניף הקרוב לביתם, שעות הפעילות, מידע חשוב נוסף אודות הסניף , וגם משרות פנויות ברשת המשביר לצרכן והמועמדים יוכלו להגיש את מועמדותם באמצעות המייל.
מעבר לכך, האתר יכלול מגזין לייף סטייל של המשביר. במגזין יוכלו הגולשים לקרוא כתבות בנושאי לייף סטייל שונים כגון אופנה, בית וכד'.הכתבות במגזין יתעדכנו אחת לתקופה במקביל להשקות קולקציות, חגים וכד'.
לדברי פאר: "האתר ידידותי וקל לשימוש ומאפשר גישה נוחה לכל האפשרויות שמציעה הרשת, כך שגם מי שרוצה לשבת בבית או במשרד ולבדוק מבצעים או לעין במודעות הדרושים של הרשת, יכול לעשות זאת בלי לזוז ממקומו."
עוד הוסיפה פאר ואמרה: "אתר הרשת יעלה לאוויר בתחילת נובמבר. וכבר בשבוע הראשון לעלייתו, הרשת צופה לעשרות אלפי כניסות ביום."