חברת פנמ, המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים עסקיים (BPM), מרחיבה את מרכז התמיכה ללקוחותיה ושותפיה העסקיים ברחבי העולם.
מרכז התמיכה החל לפעול בראשית חודש מרץ 2007 והוא מספק שירותי תמיכה במגוון נושאים טכניים. הרחבת מרכז התמיכה מתבטאת בגיוס של כח אדם נוסף, הרחבת ה-Help desk שיפעל במתכונת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הרחבת מחלקת הכתיבה הטכנית ושדרוג נושא אבטחת איכות.
המרכז מספק שירותי תמיכה בתחום של ניהול תהליכים עסקיים למערכת ה-Sequence של פנמ לשותפיה של החברה מחוץ לישראל.
גל הורביץ, מנכ"ל פנמ, אומר כי עם הרחבתה של הפעילות ברחבי העולם וגידול ניכר במספר השותפים העסקיים, נוצר צורך במרכז תמיכה ייעודי הפועל בשעות ובימי עבודה המתאימים לכך, וערוך לספק תמיכה לשותפים עסקיים כגון מפיצים, שותפי OEM ואינטגרטורים. "המרכז נועד לספק מענה הולם ומהיר גם לבעיות הטכניות הקשות ביותר - Tier 3. השירות ללקוחותינו בישראל ימשיך בפורמט הקיים, המאפשר לתת מענה זמין ואיכותי ללקוחות באופן ישיר, להבדיל מהפעילות בחו"ל המתבצעת בעיקר דרך שותפים", מציין הורביץ.