קליק משיק קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, לתמיכה מבצע הייחודי ויוצא הדופן - קליק בהפוכה. במסגרת המבצע, הסובב כולו סביב קונספט הפוך יכולים בני נוער לזכות בפרסים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים, להשתתף בתחרות פרצופים הפוכים באינטרנט, ועוד. במבצע כולו הושקעו כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין הייחודי, המייצר שפה תקשורתית הנמצאת בהלימה לרעיון קליק בהפוכה, מציג דמויות שונות שנוצרו מסנטרים הפוכים. הסנטרים ההפוכים הפכו לפרצופים מדברים המציגים את המבצע במספר סרטונים.
הרעיון הקריאטיבי לקמפיין נולד מסרטונים ותמונות שהעלו גולשים לאתרי תוכן שונים באינטרנט, העשויים ברוח הרעיון של סנטר הפוך המשמש כבסיס לדמויות שונות, המציגות את המבצע ואת הפרסים המדהימים בהם יכולים המשתתפים לזכות.
דנה כץ, מנהלת תחום השוקולד ביוניליוור: "מותג קליק הינו המותג הנבחר בקרב בני הנוער בזכות היותו הילד הרע, השובב והמפתיע של עולם השוקולד. השנה החלטנו לחדש באמצעות מהלך הוליסטי ויוצא דופן המלווה בשפה תקשורתית ייחודית התואמת את אופיו של המותג. קמפיין הפרסום, הושפע באופן ישיר מעולמם של בני הנוער ונבנה על בסיס רעיון שצמח מתוכם. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויתרום לחיזוק הקשר שלהם עם המותג".
הקמפיין יעלה במהלך חודש ינואר בערוצים 2, 10 ו-24.
בנוסף, מלווה המבצע בקמפיין אינטרנט, באמצעות חברת האינטראקטיב RedHead, אף הוא ברוח קליק בהפוכה, המשלב באנרים אודות המבצע באתרים מובילים. כמו כן יובילו הבאנרים לאתר קליק, שהפך לאתר המבצע. האתר מציע לגולשים משחקים ברוח הפוכה, מרכז אימונים לזיהוי מילים הפוכות וכן מקיים תחרות פרצופים הפוכים נושאת פרסים במסגרתה מוזמנים הגולשים להעלות צילומים שערכו ברוח הקמפיין. כתובת האתר:
www.klik.co.il