הוועד למלחמה באיידס עולה בקמפיין משותף עם חברת אבוט לעידוד שימוש בקונדום ולעריכת בדיקות איידס תקופתית בקרב צעירים ובקהילת הגייז.
הקמפיין, יעלה תחת הכותרת: "תיזהר כשאתה שולף - שים קונדום ועבור בדיקת איידס תקופתית" (משרד פרסום: בלין אדטו כהן ולעומק התודעה). קמפיין זה משיק נישה חדשה של חברת לעומק התודעה, חבילת הנישה פונה לקהילה ההומו לסבית. הקמפיין יעלה בשילוט בחדרי שירותים במועדונים ובמקומות בילוי בפריסה ארצית.
דר' גדעון הירש, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס מסר, כי קיים מספר לא מבוטל של נשאים, שאינם מודעים למצבם משום שמעולם לא נבדקו ולכן הדגש בקמפיין הנוכחי הוא על "ידיעה" - המטרה היא שכל אדם יערוך בדיקה איידס תקופתית על-מנת שיידע מה מצבו".
לשימוש בקונדום והקפדה על מין בטוח יש חשיבות בלתי מבוטלת למניעת הדבקות אך היא אינה בלעדית. מקור מרבית ההדבקות ב-HIV כיום הוא מאותם האנשים, אשר אינם מודעים לכך שהם נשאים בעצמם ולכן דרך יעילה להקטנת מספר מקרי ההדבקות מחוסר ידיעה היא לעודד את הציבור לגשת ולהיבדק כל מספר חודשים - מדגיש ד"ר הירש.
הוועד למלחמה באיידס וחברת אבוט המשווקת תרופה ל-HIV פועלים בשיתוף ארוך טווח עם מאמץ וחזון משותף לעידוד קהלי יעד לשמור ולהקפיד על מין בטוח ולגשת לבדיקות איידס תקופתיות על-מנת למנוע את התפשטות מחלת האיידס כמו גם סיוע ותמיכה באנשים החיים עם איידס/HIV בישראל.
חברת אבוט היום אחת מ-10 חברות התרופות המובילות בעולם, עוסקת במגוון רחב של פעילויות הכולל מחקר, פיתוח, ייצור ושווק של מוצרים ושירותים רפואיים המקיפים את כל תחומי הטיפול הרפואי. כחברה שמטרתה לקדם בריאות, מספקת לאנשי המקצוע ולמטופלים מוצרים ושירותים הנותנים פתרונות בכל שלבי הטיפול הרפואי: ממניעה ואבחון עד טיפול וריפוי. ענפי הפעילות העיקריים של מעבדות אבוט הם: תרופות, מוצרי תזונה, דיאגנוסטיקה וציוד רפואי.חברת אבוט ממוקמת בצפון שיקגו שבארה"ב, ומיוצגת ביותר מ-130 מדינות, ביניהם ישראל.