X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדמור ושות'
▪  ▪  ▪

המשרד מעסיק כיום כ-20 עורכי דין, מהם 7 שותפים והוא מתמחה במיזוגים ורכישות, הגבלים עסקיים, מיסוי מקומי ובינלאומי, בנקאות ומימון פרויקטי תשתית, ניירות ערך ושוק הון, וליטיגציה ורגולציה.
ד"ר דוד תדמור, השותף המנהל במשרד, אמר כי צירוף השותפים החדשים מהווה נדבך נוסף בהרחבת משרד תדמור ושות' ותחומי פעילותו. "במהלך שנת 2007 הוכפל מספר עורכי הדין במשרד, והורחבו תחומי פעילותו. ייצגנו לקוחות בעסקות מרכזיות, עבור לקוחות מוסדיים ותאגידיים גדולים. שותפי המשרד מוכרים כעורכי דין מובילים בתחומי פעילותם."
תדמור הסיף כי "בשונה ממשרדים אחרים, אין אצלנו הפרדה בין סוגי שותפים. גם השותפים הצעירים במשרד וגם הוותיקים בו שווים מבחינת סוג החזקותיהם במשרד. אנו מוסיפים לשים דגש ניכר על כוח האדם המעולה שיש במשרד ועל איכות העבודה המתבצעת בו. גם שני השותפים החדשים במשרד שומרים על קו של הצטיינות לאורך כל הקריירה המשפטית שלהם, ואנחנו גאים בהם מאד." הוא בירך את שני השותפים החדשים, והוסיף כי שותפים נוספים צפויים להצטרף למשרד בשנת 2008.
אשר לשותפים המצטרפים:
עו"ד דוד גדעוני 35 - מוביל את הטיפול בתחום הליטיגציה במשרד, ומייצג גופים ישראלים וזרים במגוון סכסוכים מסחריים, עתירות מנהליות, תביעות אזרחיות והליכים מנהליים. ניסיונו כולל ייצוג והופעה בפני בית המשפט העליון כמו גם בפני ערכאות אחרות ובפני בתי דין מנהליים. קודם להצטרפותו לתדמור ושות' טיפל בתיקי ליטיגציה מורכבים מטעם רשות ההגבלים העסקיים, ובין היתר ייצג את המדינה בערעור התקדימי בפרשת תנובה-מאיר עזרא והיה התובע המוביל בתיק קרטל חברות הגז. קודם לכן שימש עוזר משפטי ומתמחה בבית המשפט העליון. סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות יתרה באוניברסיטה העברית והוא בעל תואר מוסמך במנהל עסקים (MBA) ותואר מוסמך במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת ניו-יורק (NYU).
עו"ד אפרת שפירא-אורן 32 - מצטרפת למשרד לאחר כשמונה שנים במשרדו של עו"ד חנן מלצר (אשר מונה לאחרונה כשופט בבית המשפט העליון), שם התמחתה בליווי ובמימון פרויקטי תשתית בשיטת BOT. בין היתר, עמדה בראש הצוות המשפטי בעת פרסום המכרז לקו האדום של הרכבת הקלה בת"א, וכן ייצגה משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות שונות בפרויקטי BOT ובמכרזים נוספים. בתחום המימון. מטעם המשרד היא מייצגת את בנק דיסקונט במימון פרויקט מנהרות הכרמל. בנוסף היא עוסקת בתחום הליטיגציה המנהלית והאזרחית-מסחרית ומייצגת גופים ישראלים וזרים בעתירות לבג"צ ובעתירות מנהליות, כמו גם בסכסוכים מסחריים מורכבים. אפרת שפירא סיימה בהצטיינות יתירה לימודי משפטים באוניברסיטת ת"א והיא בעלת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת ניו-יורק (NYU).

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
בתחילת כל שנה אזרחית מציגות החברות השונות בארץ את הפרזנטורים והפרזנטוריות שלהן לאותה שנה    שלי גפני, ויקה פינקלשטיין ונועה תשבי הן רק חלק מהשמות הבולטים של שנת 2008
יעקב איזק, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ’גל אורן BSD’
- הודעה מטעם בזק
רחלי גרינולד
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
רונית שטרן
- הודעה מטעם אגנטק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il