X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז קוביות
▪  ▪  ▪

מחקרים מראים כי הדמויות המשפיעות ביותר על התפתחותם של ילדים, על עיצוב אישיותם ועל סגנון ההורות שלהם בעתיד הם ההורים. הורות היא מקצוע קשה ותובעני, אולם אנו מגיעים אליו ללא ידע מוקדם. אין כמעט הורה שאינו מתחבט אינספור פעמים ביום האם הוא נוהג נכון בחינוך ילדיו וכיצד יכול להפוך להורה טוב יותר.
מרכז קוביות לגיל הרך ברמת גן פותח סדנה להורים, אשר תיתן מענה לשאלות איתן הורים נתקלים מידי יום וארגז כלים להורות איכותית ותומכת. הסדנה תקיף את מכלול הנושאים המעסיקים הורים לילדים בגיל הרך כולל משמעות הגבולות עבור הפעוט והצבת גבולות בצורה נכונה, הקניית הרגלי שינה נכונים, התמודדות עם חלומות ופחדים. כמו כן תעסוק הסדנה בשאלה הנצחית האם נכון לאפשר לילד להיכנס למיטת ההורים ומהי משמעות הפלישה למיטה הזוגית. אחד המפגשים בסדנה יעסוק בגמילה מחיתולים: כיצד ההורים יכולים לזהות את סימני המוכנות לגמילה, חרדת אסלה ואבחנה בין גמילת יום לגמילת לילה.
חילוקי דעות בין ההורים הם כמעט בלתי נמנעים. הסדנה תעסוק בדרכים ללבן את אי ההסכמות ולהגיע להבנות מבלי לפגוע בחינוך בילד תוך כדי שמירה על המערכת הזוגית. כן תעסוק הסדנה בשאלה מהי ההשפעה של חילוקי הדעות על הילד והאם נכון לבטא חילוקי דעות מול הילד.
מפגש מיוחד בסדנה יוקדש לגיל שנתיים, המכונה גיל המרד והעקשנות ובו יוקנו להורים כלים כיצד להתמודד עם התקפי הזעם והרצון לעצמאות ואילו פעילויות נכון לעשות עם הפעוט בגיל זה. כמו כן תעסוק הסדנה בסיבות לתוקפנות, בהתמודדות עם תוקפנות אצל ילדים תוך התייחסות לאלימות מילולית פיסית ולנשיכות אצל פעוטות ולבסוף נעסוק בחשיבות הדיאלוג עם הילד ונגלה כיצד ליצור הדברות נכונה עם הפעוט.
הסדנה, בהנחיית פזית בלציאנו נגרין, היועצת החינוכית של מרכז קוביות, תועבר בצורה חוויתית ותוך כדי משחקי תפקידים והיא תיערך בקבוצה מצומצמת של עד 20 משתתפים באווירה נעימה על כוס קפה. הסדנה תמשך שמונה מפגשים שבועיים, מדי יום שני, בשעה 21:00 החל מ-4 בפברואר. פרטים והרשמה במרכז קוביות בטל: 03-7512581.
המשחקיה פתוחה שבעה ימים בשבוע בשעות 9:00-20:00 ברציפות (ימי שישי עד 14:00). המרכז כולל אולם ג'ימבורי, פינת קולנוע ופינת ספרים.

תאריך:  17/01/2008   |   עודכן:  17/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il