X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדיליין
▪  ▪  ▪

חברת מדיליין קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג ג'ון פרידה בישראל.
המותג ג'ון פרידה משווק ביותר מ-33 מדינות ברחבי העולם והיקף מכירותיו ברחבי העולם מוערך בכ-300 מיליון דולר בשנה.
בשלב ראשון, תשווק מדיליין 8 מוצרים מתוך הסידרה שמכילה עשרות מוצרים.
חברת מדיליין משקיעה בהשקת קו המוצרים החדש מעל 1 מיליון שקלים. ההשקה כוללת קמפיין פרסומי רחב היקף ופעילויות קד"מ.
סדרת המוצרים אשר צפויה לעלות למדפים בקרוב תשווק בהתחלה במאה שלושים וחמישה סניפי סופר פארם ומספר קטן של מספרות מובחרות.
ג'ון פרידה החל את דרכו בשנת 1968 כשעבד כמעצב שיער מתחיל במספרה של אביו בלונדון. מאז התפרסם כמעצב שיער מוביל ופיתח את ליין המוצרים הנקרא על שמו.
מוצרי ג'ון פרידה שווקו לראשונה בעולם ברשת BOOTS באנגליה בשנת 1988. מאוחר יותר נרכשה החברה על-ידי התאגיד האמריקני Kao BRANDS והיא הפכה ללהיט בקרב האמריקנים כשמוצר הדגל שלה סרום פריז איז הינו המוצר הנמכר ביותר בקטגוריה שלו.
חברת מדיליין, בבעלות סטלו רובינסון, פועלת בישראל מאז שנת 1983 והיא בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק מוצרים כמו: בליסטיקס, ביורה, סדרות מוצרי דרמו-קוסמטיקה כמו: אוון, א-דרמה ועוד.
לדברי סטלו רובינסון: "ההחלטה לייבא לישראל את מותג השיער ג'ון פרידה מבוססת על הצלחתו המטאורית בחו"ל ובעיקר בארה"ב. אנו צופים להצלחת הסדרה גם בישראל, במיוחד על-רקע התאמת המוצרים לסוגי השיער הישראלי ודרישותיהם. הסדרה תתחרה במותגים מובילים כמו: שוקי זיקרי ומישל מרסייה.
אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם רשת סופר פארם יתרום רבות לחשיפת המותג בקרב אוכלוסיות רחבות בכל רחבי הארץ, באמצעות הפריסה הרחבה של הרשת המונה כ-135 סניפים".
היקף השנתי של קטגוריית מוצרי השיער בישראל מוערך בכ-350 מיליון שקלים.

תאריך:  22/01/2008   |   עודכן:  22/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il