X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הדיה
▪  ▪  ▪

חברת הדיה נערכת להצגת הטכנולוגיה הייחודית של AdVenture, במסגרת תערוכת יורושופ בדיסלדורף, אשר נחשבת לתערוכת הפרסום הקמעונאי הגדולה בעולם.
AdVenture, משדרגת את ארגז התאורה הקיים והסטנדרטי של מתקני פרסום והופכת אותו למדיום אטרקטיבי ומושך תשומת לב באמצעות אותה טכנולוגיה חדשנית, המעניקה מימד של תנועה ועומק למצג הגראפי שעל גבי השלט. בפשטות ניתן לומר שהטכנולוגיה של AdVenture הופכת את השלט הפשוט והופכת אותו למייצג דינאמי.
לדברי עופר גל, מנכ"ל החברה: "מדובר בפריצת דרך אמיתית, המאפשרת את יישום השיטה החדשה במהירות ובקלות, במרבית יחידות התצוגה הקיימות, תוך גמישות מרבית בהחלפת ההדפס בהתאם למשך הקמפיין."
שוק היעד העיקרי אליו חותרת החברה, הינו תחום שילוט החוצות בטרמינלים ובמרכזי בילוי ומסחר, בהם ניתן לנצל את הפוטנציאל של קהל שבוי לקמפיין הכולל מסרים בשילוב של תנועה ותלת מימד. החברה ערוכה לספק מענה לתחום פרסום ה-Outdoor וה-Indoor כאחד, באמצעות פתרונות שהותאמו הן לשימוש אורבאני והן למרחב הקמעונאי.
חברת "הדיה" שמה לעצמה יעד לפרוץ באמצעות AdVenture לשוק הבינלאומי. תחת מטרה זו עשויה תערוכת יורושופ להיות מנוף לחיבור עסקי עם גורמים מקצועיים רבים: חברות שילוט חוצות, חברות פרסום וחברות רכש מדיה, שתצטרפנה כשותפות להצלחה במסגרת הסכמי זכיינות בארצן.
בימים אלו, טרום התערוכה, יוצאת חברת יורוקום בקמפיין למכשירי נוקיה 5600 קלאסיק בשילוב הטכנולוגיה של AdVenture בשלטי החוצות. יורוקום היא הראשונה
להשתמש בטכנולוגיה זאת. הקמפיין החדש יעלה בתחנות הרכבת, קניונים, מרכזי קניות ועוד'.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il