X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פיליפס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פיליפס חוגגת 50 שנים של פיתוח וייצור מגהצים מן השורה הראשונה, ומשיקה בישראל את הדור חדש של מגהצים שיהפוך את חוויית הגיהוץ ליעילה, קלה ופשוטה.
מגהץ ה-Ionic DeepSteam הוא מגהץ האדים הראשון בעולם שמיינן את זרם האדים ומחדיר מטען חשמלי לחלקיקי המים. הטכנולוגיה החדשה מבית מעבדות המחקר של פיליפס מהווה פריצת דרך עולמית בתחום המגהצים. היא מאפשרת לזרם האדים לחדור עמוק יותר אל תוך סיבי הבד המגוהץ, בזכות המבנה הדק יותר של מולקולות הקיטור, וגורם לכך שהגיהוץ יהיה יעיל ומהיר יותר גם בקמטים הקשים ביותר.
המגהץ החדש של פיליפס שמושק בישראל הוא גם בשורה מבורכת לשרירי הידיים ולכתפיים של אלו שמרבים לגהץ בדי ג'ינס, כותנה כבדה ומצעים. מדי 2.5 שניות, נמכר בעולם מגהץ חשמלי של פיליפס: כ-13 מיליון מגהצים בשנה, 290 מיליון מאז ייצרה החברה את המגהץ החשמלי הראשון שלה.
הטכנולוגיה החדשה של המגהץ - אנשי המחקר והפיתוח של פיליפס הוכיחו כי ניתן לשפר את איכות הקיטור המופק על-ידי מגהץ אדים, באמצעות יינון (תוספת יונים, הקניית מטען חשמלי) של האדים. משמאל בתרשים להלן - מוצג תהליך הגיהוץ בקיטור רגיל. החלקיקים הגדולים יחסית אינם חודרים מיידית לעומק האריג ודורשים חזרות על פעולת הגיהוץ על-מנת להחליק קמט.
מימין, הגיהוץ בטכנולוגיית האדים המיוננים החדשה של פיליפס, ניתן לראות כי החלקיקים קטנים יותר כתוצאה מפעולת היינון, יוצרים ענן אדים, וחודרים לאריג ביעילות מה שמאפשר ליישר קמטים במספר מינימאלי של פעולות.
ייחודיות השימוש בקיטור מיונן מתבטאת בתהליך שבו חלקיקי המים נפרדים זה מזה - משום שחלקם נטענים במטען חיובי וחלקם במטען שלילי, הדוחים זה את זה. חלקיקי הקיטור המחולקים בין אזור חיובי לשלילי יוצרים ענן קיטור דחוס יותר, במבנה חלקיקים קטנים ועדינים יותר בשיעור של 50% בהשוואה לקיטור רגיל. הקיטור העדין הזה חודר טוב יותר אל תוך מגוון רחב של סוגי בד, ומבטיח את לחות הבד בכל השכבות שלו - באופן המאפשר להחליק גם את הקמטים הקשים ביותר.
המגהץ החדש המשווק באמצעות אלקטרה מצויד בחרטום-אדים בעל עיצוב ייחודי, המאפשר להגיע לאזורים קטנים וצפופים של הבגד המגוהץ. לחיצת כפתור בודדת משחררת 100 ג"ר של אדים דרך חרטום המגהץ, אל אזורים קשים לטיפול דוגמת כיסים, כפתורים ופרטים קטנים בבגדי ילדים. פיתוח מגהץ האדים החדש של פיליפס נשען על 50 שנות ניסיון של החברה בתחום המגהצים החשמליים.
למגהץ החדיש 2 שנות אחריות אלקטרה, וניתן להשיגו בשקם אלקטריק, מחסני חשמל, און ליין שופס במשביר לצרכן ובחנויות החשמל המובחרות, מחירו החל מ-680 ₪.
50 שנות גיהוץ
מדי 2.5 שניות, נמכר בעולם מגהץ חשמלי של פיליפס: כ-13 מיליון מגהצים בשנה, 290 מיליון מאז ייצרה החברה את המגהץ החשמלי הראשון שלה. על-מנת לשמור על מעמדה של פיליפס כמותג הנמכר ביותר בעולם בתחום המגהצים, מקפידים בפיליפס לחקור לעומק את הרגלי השימוש וההעדפות של לקוחות בכל העולם: עם ממוצע של כשעתיים שימוש שבועי, אין למעשה מכשיר ביתי אחר המוחזק ביד משך זמן ארוך כל כך.
וכך, 50 שנה לאחר שהביאה לעולם את המגהץ הראשון שלה - ממשיכים בפיליפס להשקיע במחקר צרכים והעדפות של הלקוחות המגהצים מצד אחד - ובפיתוח טכנולוגיות חדשות שיענו לצרכים האלה מצד שני. המגהץ החשמלי הראשון של פיליפס החל להימכר לפני 50 שנה, ושווק תחת הסיסמא "קל, מהיר ובטוח". על-מנת להבטיח את הלחות הנדרשת לגיהוץ איכותי, היה צורך להניח מגבת לחה על גבי הבגד המגוהץ, או לרסס אותו במים.
אודות רויאל פיליפס אלקטרוניקס
רויאל פיליפס אלקטרוניקס מהולנד, (NYSE:PHG AEX:PHI) הינה חברה בינלאומית מובילה העוסקת בתחומי בריאות, סגנון חיים וטכנולוגיה.
החברה מספקת מוצרים, שירותים ופתרונות באמצעות מסר מותגי לצרכן של "פשוט והגיוני" (SENSE AND SIMPLICITY). פיליפס מעסיקה 126,000 עובדים בלמעלה מ-60 מדינות. עם מחזור מכירות של 30.4 מיליארד יורו בשנת 2005, פיליפס הינה מובילת שוק בתחומי האבחון וההדמיה הרפואיים, מערכות ניטור רפואיות, פתרונות תאורה, טיפוח אישי, מוצרים לבית ומוצרי צריכה אלקטרוניים.

תאריך:  20/02/2008   |   עודכן:  20/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il