X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

סמסונג סלולר וסלקום משיקות את SAMSUNG L760 - סליידר דור 3 הראשון מסוגו בעולם המשלב את אפליקציית ה- Mobile Blog להעלאת סרטוני וידאו ותמונות מהמכשיר ישירות למגוון אתרים, בהםYoutube ,uBlog ,Buzznet ,flickr ,facebook ,Picasa , Windows Live Spaces ורבים מוכרים נוספים.
ה-L760 הוא הראשון בעולם אשר מציע למשתמש גישה למגוון רחב של אתרים שניתן לעדכנם בזמן אמת. בין היתר, ניתן לעדכן את הבלוג האישי מחוויות היום-יום ללא כל צורך במחשבולהעלות ולגבות את הסרטונים והתמונות ישירות לשרת האחסון שלהם דרך פרוטוקול ה- FTP. הדבר יעיל גם בשעה שהמשתמש רחוק מהבית (טיול, חופשה) ועליו לרוקן את זיכרון הטלפון מתכנים על-מנת להמשיך וללכוד תמונות וסרטונים.
    Samsung L760 מצויד במצלמת 2 מגה-פיקסלים סטילס/וידאו בעלת חיישן CMOS וזום דיגיטלי X4, מצלמת VGA נוספת לשיחות וידאו, רדיו FM איכותי מובנה הכולל תמיכה בקבלת נתונים טקסטואליים (RDS), נגן מוזיקה המאפשר האזנה לשירים ברקע במקביל לביצוע פעולות בטלפון, רמקול פנימי ותצוגה צבעונית מסוג TFT בגודל 2 אינץ', המעניקה חווית צבע עשירה של 256,000 גוונים ורזולציית תמונה של 176
  • 220. בנוסף, המכשיר מציג את ממשק ה-Black UI, ממשק משתמש אינטואיטיבי וקל לתפעול, זיכרון פנימי של 40MB, תמיכה בכרטיס הרחבה (microSD, עד 2 ג'יגה), צפייה בקבצי MS Office ותאימות לשימוש באירופה ובארה"ב (Tri-Band), עם תמיכה בגלישה סלולארית תחת רוב הטכנולוגיות המוכרות: GPRS, EDGE ו-UMTS לקבלת כיסוי מושלם.
Samsung L760 מצויד גם בהתקן Bluetooth 2.0 סטריאופוני עם תמיכה בפרופיל ה-A2DP, ממשק USB 2.0 להשגת קישור מהיר יותר למחשב האישי, סנכרון מלא מול תוכנת ה-outlook, ודפדפן HTML ראשון מסוגו במכשירי הסמסונג בישראל עם תמיכה בתקן RSS (Really Simple Syndication), תומך עברית (במידה וה-RSS יופעל בסביבת ה-JAVA). ההתקן מאפשר קבלת עידכונים ישירות מהאינטרנט בשיטת הדחיפה למכשיר.
תקן RSS בראש ובראשונה מאפשר לקוראים באתרי בלוגים, או אתרים שמתעדכנים באופן אינטנסיבי, להיות מעודכנים בכל רגע נתון בצורה פשוטה באינפורמציה הזורמת למכשיר. קריאת התוכן מתבצעת על-ידי תוכנה מוטמעת במכשיר המאפשרת למשתמש להזין את האתר החביב עליו, איתו מתקשרת התוכנה באופן רציף ומעדכנת בכל תוכן חדש בצורה אוטומטית ויעילה. העידכונים השוטפים מן האתרים ניתנים לצפייה בכל רגע בטלפון בתפריט מיוחד המיועד לכך.
תכונות נוספות והרחבות
mobile blog - העלאת תמונות וסרטונים למגוון אתרי בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מידע, תמונות ושיתוף קבצים בינלאומיים: Facebook ,blip.tv ,buzznet ,faces.com hotsms.com ,Kodak EasyShare Gallery ,Flickr ,Dada.net , Picasa ,Pikeo ,qipit ,webshots ,Blogger ,Typepad , Windows Live Spaces ,Live Journal ,MetaWeblog ,mobloguk VOX ,Wordpress.youtube.
תהליך ההגדרה הראשוני
יש להירשם באתר Shozu.com וליצור פרופיל על-מנת להשתמש בשירות. תהליך ההרשמה הכרחי לשימוש באפליקציה ולהעלאת תמונות וסרטונים לאתרים השונים המצוינים באתר Shozu. בתהליך ההרשמה יש לבחור את הדגם בו מחזיק הנרשם.
1. הזנת שם המשתמש והסיסמא של הפרופיל במכשיר.
2. הגדרת יעדים - הגדרת כל המקומות אליהם היית רוצה להעלות תכנים (לדג' facebook), (באופן הבא: יעדים-אפשרות-צור חדש).
3. הגדרות חיבור - יש לשים לב שנבחרת נקודת גישה של אינטרנט.
Google - במכשיר תפריט גוגל מובנה, תולדת שיתוף פעולה בין סמסונג והחברה המייצרת את מנוע החיפוש המוביל בעולם. התפריט הייעודי מאפשר בלחיצת כפתור כניסה מהירה לפונקציות המתקדמות והנפוצות: כניסה לחיפוש ישיר באתר גוגל וגישה לשרת הדוא"ל הנפוץ של גוגל. המשך השיטוט באתר אפשרי במהירות תוך שימוש בדפדפן המתקדם של המכשיר. ניתן להגדיר את גוגל גם כקיצור דרך מועדף במכשיר.
Multi tasking - מאפשר את היכולת לגשת לכל תפריט ותפריט בטלפון בעת האזנה לשירים, האזנה לרדיו או גלישה באינטרנט. בעת שימוש בנגן או ברדיו, השירים מושמעים ברקע והפעולות בטלפון מתבצעות במקביל, למשל כתיבת ושליחת SMS, עיון בספר הטלפונים וכו'. עם קבלת שיחה, הוצאת שיחה או שימוש במצלמה תוקפא פעילות הנגן, הרדיו או האינטרנט, תבוצע השיחה או הצילום ולאחר מכן ימשך ניגון השיר או הרדיו בדיוק במקום בו הופסק. במקרה בו בוצעה התקשרות אינטרנט יחזור הטלפון לאותו עמוד בדיוק בו נמצא לפני כן.
חיישן CMOS במצלמה - מניב תוצאות צילום איכותיות וטובות יותר.
WMDRM - טכנולוגיה לניהול זכויות יוצרים של מיקרוסופט. סיומת הקבצים המוגנים היא DRM. מערכת זו מאפשרת שימוש בתכנים רק על-פי הוראות ספק התוכן. לצורך המחשה, טרוטון המורד מפורטל התוכן של אחת הספקיות, הוא בעל הרשאות מוגדרות מראש המונעות את שיתופו ושליחתו למכשיר אחר. היות והמכשיר הוא בעל מערכת הפעלה המסתנכרנת ישירות עם נגן הקבצים של חלונות הוא גם תומך בהגנה שכזו.
RDS - מספק זיהוי של שם התחנה. תמיכת המכשיר ב RDS מאפשרת מעבר בין תחנות וכוללת זיהוי התחנה, שם תחנה, שמות של שירים במידה ונתמך, מעבר לעידכוני חדשות ופונקציות נוספות. בארץ פונקציה זו נתמכת רק עבור שם התחנה ומעבר לתדר טוב יותר במידה וחוצים לאזור שהקליטה בו לא טובה.
MTP - פרוטוקול המאפשר העברת קבצים תחת תוכנת חלונות בצורה פשוטה וקלה. כאשר המכשיר מתחבר בכבל USB למחשב יש באפשרות המשתמש לבחור תחת MEDIA PLAYER ומשם להמשיך ולסנכרן קבצים שנתמכים ע"י התוכנה בפשטות וקלות, בעצם להשתמש במכשיר כדיסק און קי.
UGO - טפט אנימאטיבי שמשתנה בהתאם למיקום בעולם ולזמן. לדוגמא בפריס, מיד עם הנחיתה וזיהוי המכשיר ברשת תקשורת פריסאית, תוצג על המסך תמונה של שער הניצחון ותעודכן אוטומטית השעה. בנוסף לאופציה זו, בכל קבלה של הודעה חדשה, או שיחה שהוחמצה המכשיר יציג זאת בצורה אנימטיבית, כמו גם שינוי הטפט בהתאם לשעות היום, לדוגמא בערב יוצג שער הניצחון מואר כולו לאור הכוכבים וביום להפך.
U TRACK - תכונה ייחודית המאפשרת לאתר את הטלפון במהירות במקרה של אובדן או גניבה. במקרה כזה, עם החלפת כרטיס סים במכשיר, יישלחו באופן אוטומטי הודעות SMS לשני נמענים שהוגדרו מראש על יד בעל המכשיר בציון המספר ממנו נשלחת ההודעה, לאיתור מהיר ויעיל של המכשיר.
הערכה כוללת:
מכשיר SAMSUNG L760, סוללה, מטען נייד, דיבורית אישית סטריאופונית וכבל USB.
מידות
  • אורך: 99.5 מ"מ
  • רוחב: 47 מ"מ
  • עובי: 15 מ"מ
  • משקל: כ-92.8 גר'

תאריך:  25/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il