X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

במוצאי שבת, 1.3.08, תיפתח התערוכה "אוסף בנק דיסקונט לישראל-רכישות נבחרות". התערוכה תחשוף לציבור 86 יצירות אמנות המשלבים עשייה של אמנות ישראלית בת זמננו לצד יצירות של בכירי האמנים המייצגים את האמנות הישראלית במיטבה ונכללים באוסף הבנק החל משנות ה-60.
את התערוכה אצרו יונה פישר, אוצר מוזיאון אשדוד ושולמית נוס, הממונה על אוסף דיסקונט.
בתערוכה יוצגו בין השאר היצירות: "תחת שמיים סגולים" של מרדכי ארדון, "דייגים" של ישראל פלדי, "אבוקת עשן" של מיכאל גרוס, "Blow-Up 11” של אורי גרשט, "The sole-life suckes" של מיכל נאמן ומיצג הווידיאו "רוקדים למאיה" של סיגלית לנדאו.
שלמה זהר, יו"ר דיסקונט הוסיף: "בנק דיסקונט היה החלוץ מבין התאגידים הגדולים במדינה, אשר מיסד את הקשר בין עולם האמנות לעולם העסקים וראה בו קשר של שותפות ויחסי גומלין. דיסקונט עודד במשך השנים הקמת מפעלי תרבות ואמנות ותמך בהם באמצעות "קרן מפעלות דיסקונט". בכוונתנו להמשיך, לקדם ולטפח פעילות חשובה זו לא רק במרכז הארץ אלא גם בפריפריה."
כיום, מחזיק דיסקונט באוסף הכולל כ-1,900 יצירות מקור ( תמונות, פסלים, ציורי קיר) וכן למעלה מ-3000 הדפסים שחלקם הגדול הופק במסגרת פרויקט "אלבום דיסקונט לאמנות" שמקדם הבנק משנות ה-80. בתערוכה הקרובה ייחשף לראשונה אלבום דיסקונט מס' 14 שיכלול הדפסים של האמנים: נלי אגסי, ארז ישראלי ופיליפ רנצר. האלבום הופק בסדנת התחריט בקיבוץ כברי.
מוזיאון אשדוד לאמנות פועל במרכז מונארט לאמנויות, מרכז התרבות הרב תחומי בלב העיר אשדוד. במוזיאון 13 חללי תצוגה פרושים על פני 3 קומות, במבנה ספיראלי פתוח. המבנה מאפשר חווית צפייה שונה ומאתגרת. המוזיאון החדש, הפועל משנת 2004, מציג תערוכות מתחלפות של אמנות מודרנית, עכשווית ובינלאומית. אוצר המוזיאון יונה פישר, הוא דמות מאד בולטת באמנות הישראלית.פישר כיהן כאוצר אמנות ישראלית ועכשווית במוזיאון ישראל בירושלים מיום הקמתו. בשנת 1077 זכה פישר בפרס ישראל על תרומתו לעולם האמנות, והחל משנת 2004 מכהן כאוצר הראשי במוזיאון אשדוד לאמנות.
ארוע הפתיחה יתקיים, במוצ"ש 1.3.08 בשעה 20:00, במעמד ראש עריית אשדוד אינג' צבי צילקר, ממלא-מקום ראש עריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, יו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט שלמה זהר, מנכ"ל בנק דיסקונט גיורא עופר, מנהל החב' העירונית למתנסים יגאל גמליאל, אמנים ולקוחות הבנק הנבחרים. התערוכה תוצג במשך כחצי שנה ותתקיים בתמיכת בנק דיסקונט, בנק דיסקונט למשכנתאות, בנק מרכנתיל, חברת כאל, ותכלית בית השקעות.

תאריך:  26/02/2008   |   עודכן:  26/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il