X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ישפאר
▪  ▪  ▪
[צילום: sony.com]

חברת ישפאר יבואנית סוני יוצאת במסע פרסום נרחב לרגל השקת מסכי LCD מסדרת בראוויה בשיטת FULL היי דיפינישיין בגדלים 40 עד 70 אינץ'.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-1.5 מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי.
הקמפיין יכלול: פרסום בטלווזיה, מודעות בעיתונות ארצית, שלטי חוצות ברחבי הארץ ופרסום באינטרנט. הסלוגן שילווה את הקמפיין: צבע זה כל השוני.
צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר מסר: "הקמפיין נועד לחזק את מיצובה של סוני כמובילה עולמית בתחום ההיי דפינישיין, סוני הינה החברה היחידה הנותנת פתרון מלא לעולם זה, החל ממסכי
מצלמות וידאו וסטילס וקונסולת המשחקים פלייסטיישן 3, נגני בלו ריי, LCD, סוני בתנופת פיתוח ומכירות כפי שמעידים שני אירועים מרכזיים שפורסמו לאחרונה: מסכי סוני ברוויה, לראשונה במקום ראשון במכירת בארה"ב, וניצחונה המוחץ של טכנולוגית הבלו ריי לנגני FULL HD. ישפאר תמשיך ותחזק את המותג סוני כייחודי וכקובע סטנדרט חדש וגבוה בתחום האלקטרוניקה."
תאריך:  28/02/2008   |   עודכן:  28/02/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il