ערן שריג, 37, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה באוניברסיטת בן-גוריון יכנס רשמית לתפקיד החל ממרץ. לערן ניסיון עשיר בשיווק, קמעונאות ומחקרי שוק. קודם למינויו בסטור נקסט היה שריג מנהל השיווק של חברת הביטוח AIG, ולפני כן היה 6 שנים בשטראוס כמנהל מותג הגבינות וכמנהל תחום המזון הטרי.
משען, הוביל בחמש השנים האחרונות את מחלקת המידע השיווקי של סטור נקסט והיה שותף לקידום החברה למעמדה הנוכחי כחברת המידע השיווקי המובילה בישראל.
במהלך תפקידו הוביל משען למהפכה בשוק המידע השיווקי כאשר סטור נקסט הייתה לחברה הראשונה להתחבר לנתוני אמת של קופות שופרסל והרבוע הכחול, וכן לקופות של חנויות רבות בשוק הפרטי. בתקופת כהונתו של משען הפכה סטור נקסט לספקית המידע השיווקי העיקרית של חברות רבות בתחום מוצרי הצריכה בישראל והגיעה להיקף כיסוי חסרי תקדים של שוק מוצרי הצריכה בישראל (למעלה מ-1500 נק' מכירה וכ 24 מיליארד שקלים מכר קופות).
גיא מלישקביץ, מנכ"ל סטור נקסט: "אנו מאחלים לבועז בהצלחה בתפקידו החדש בחברת האם שלנו. לבועז חלק מרכזי ביותר בהבאת החברה למצבה כיום. אנו בטוחים כי הניסיון הרב והמגוון שמביא איתו ערן יסייע לחזק ולהרחיב את מערך השירותים של סטור נקסט לטובת לקוחותינו - קמעונאים וספקים כאחד."