X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעדני מיקי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

סדרת סלטי הגורמה החדשה מבית "מעדני מיקי" היא פרי פיתוח שארך כשנתיים בו הושקעו למעלה ממיליון שקל ובשילוב שלושה שפים ידועים המתמחים במסעדות, אולמות וגני אירועים ושף בתי מלון. יחד הרכיבו שלושת השפים מתכוני סלטים מיוחדים בניחוח ביתי המזכירים בטעמם סלטים אותנטיים מבית אימא.
לראשונה שותפו במהלך פיתוח הטעמים גם עקרות בית המתמחות בהכנת סלטים ביתיים ובהתאם להערותיהן שודרגו המתכונים פעם נוספת ונקבעו הטעמים הסופיים.
סדרת הסלטים החדשה נמצאת בשבועות האחרונים בשלבי החדרה ראשוניים במרבית סניפי הרשת הרביעית וברשת הריבוע הכחול.
"שוק סלטי הגורמה, המוגדר כסלטי פרימיום, הולך וצובר תאוצה בישראל. מעדני מיקי מתכננת להיות שחקן מרכזי בשוק זה. למעשה, סלטי הגורמה מהווים זרז לפריצת הסטגנציה שבה נמצא לאחרונה שוק הסלטים המצוננים בישראל" אומר רוני ארביב מנהל שיווק ומכירות ארצי במעדני מיקי.
ארביב הוסיף כי "במבחני טעימה מוקדמים שערכנו התקבלו ציונים גבוהים מאוד במרבית המוצרים. הטועמים ציינו כי לא ניתן היה לזהות מי מבין הסלטים הוא מייצור ביתי ומי יוצר אצלנו במפעל. לאור זאת בכוונתנו להרחיב את הסדרה בתקופה הקרובה ולצאת עם סדרת סלטי עמים ועדות."
סדרת סלטי הגורמה החדשה מבודלת מסלטים מצוננים אחרים הנמצאים על גבי מדפי המקררים באמצעות "גימיק שיווקי" של קופסאות במשקל 250 גרם הנושאות מפית משובצת בצבעי סגול לבן על גבי המכסים במטרה להעניק לצרכן תחושה ביתית וליצור אסוציאציה בישיבה סביב השולחן בבית אימא. גם התווית הצדדית מעוצבת בצורת הבד המשובץ במטרה לשמור על עיצוב מינימאלי ואותנטי.
הסדרה מיועדת למכירה גם במעדניות לפי משקל והיא תשווק להן באריזות של 2 ו-4 ק"ג.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  11/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il