X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קונומאניה
▪  ▪  ▪

בניגוד למה שאנו רגילים, החידוש של konomania הוא פיצה איטלקית המוגשת בתוך בצק בצורת קונוס של גלידה. הקונוס ממולא בשכבות של גבינת מוצרלה נמסה טעימה שפותחה במיוחד עבור קונומאניה על-ידי מחלבות גד, עם מגוון תוספות לפי בחירת הלקוח. Konomania אפוייה או כקינוח מתוק בתוך הקונוס. אופציה נוספת היא ה-konomix כשהלקוח מקבל את הקונוס חם והלקוח יכול למלא אותו במגוון מרכיבים כמו עגבניות פטריות, גבינות, טונה וכו' כמו סנדוויץ חם בצורה של קונוס והכול טרי ועל המקום.
הפלטפורמה של הקונוס היא אינסופית. היא נוגעת גם בעולם הפיצות והסנדביצ'ים עם אפשרויות אינסופיות של מילויים וגם בעולם המתוקים והקינוחים עם מבחר אינסופי של קינוחים, מסופלה שוקולד חם ועד שטרודל תפוחים ושטרודל אגסים כשהכול בתוך הקונוס החם והפריך של קונומאניה.
הקונוס מוכנס לתוך תנור מיוחד שיוצר במיוחד עבור הקונוסים ותוך 3 דקות יוצא חם, טרי וטעים ובדיוק לפי בקשת הלקוח.
Konomania אפוייה או כקינוח מתוק בתוך הקונוס. אופציה נוספת היא ה-konomix כשהלקוח מקבל את הקונוס חם והלקוח יכול למלא אותו במגוון מרכיבים כמו עגבניות פטריות, גבינות, טונה וכו' כמו סנדוויץ חם בצורה של קונוס והכול טרי ועל המקום.
דיקלה פוגל מנהלת שיווק ופיתוח עסקי של קונומאניה בישראל מספרת כי "הטרנד של האוכל on the go זהו הטרנד החדש היום בעולם המזון המהיר ו-konomania מובילה את הטרנד הזה. לאכול פיצה או סנדוויץ' תוך כדי הליכה מבלי להתלכלך ומבלי שהגבינה והתוספות יפלו ממשולש הפיצה או הסנדוויץ' זאת משימה כמעט בלתי אפשרית,לכן הרעיון של konomania הוא פשוט גאוני. אפשר להסתובב בקניון וברחוב ולאכול בחופשיות מהקונוס מבלי להתלכלך והכי חשוב עם טעם איטלקי משובח, ערכים תזונתיים טובים (ללא חומרים משמרים ומיצבים וללא טיגון) זאת בהחלט הבשורה החדשה בתחום המזון המהיר."
המותג בארץ יקרא konomania מבית חברת pikono srl מאיטליה אשר מוכרת בעולם תחת שם המותג konopizza.
הזיכיון הבלעדי להפעלת רשת konomania בארץ נקנה על-ידי קבוצת משקיעים בעלות של כ-500,000 יורו. הרשת הינה חלבית וכשרה ושם החברה בארץ תקרא קונו קונו בע"מ, אשר תנוהל על-ידי חברת מיכאלו בע"מ שהיא גם חברת הניהול של רשת סבארו בארץ.
לאחר פיתוח הרשת בארץ קרוב לשנה נפתח בחודש מרץ הסניף הראשון של קונומאניה במרכז ויצמן (איכילוב) ת"א כשלאחריהם מתעדים להיפתח סניפים נוספים בצומת בילו, קניון קריית אונו ובקניונים נוספים ברחבי הארץ.
הסניפים שיפתחו הינם דוכנים קטנים ומעוצבים עם שטחים של כ-15 מ"ר ב-prime location בקניונים מובילים וברחובות מרכזיים, עלות השקעה של זכיין בהקמת סניף כזה מוערכת בכ-300,000 שקלים.
דיקלה פוגל מנהלת שיווק ופיתוח עסקי - קונומאניה בישראל: "התחזית של קונו קונו בע"מ היא כי עד שנת 2010 תהייה קונומאניה רשת של כ-40 סניפים בארץ עם מחזור מכירות של 50 מיליון שקל. אני צופה כי קצב פתיחת הסניפים והתרחבות הרשת יהיה גדול היות שהצורך בפתרון של אוכל On the go מהסוג שקונואמניה מספק הוא מצרך חשוב בקצב החיים המהיר בארץ שאין הרבה זמן לחכות לאוכל והרבה פעמים רוצים לחטוף משהו על הדרך ולהמשיך, מתווספת לכך העבודה שההשקעה הנדרשת מבחינת ממון ומבחינת שטח הם לא גדולים כך שאין בעיה להתפתח במהירות."
Konopizza מבית חברת Pikono Srl קיימת בעולם 3 שנים עם 150 סניפים במדינות שונות ועכשיו מגיעה גם לישראל. הארצות בהם פתחה konopizza סניפים בעולם בשלוש השנים בהם קיימת החברה הם: איטליה, ספרד, פורטוגל, צרפת, בריטניה, דרום קוריאה, רוסיה, קנדה, קולומביה, אירן, סלובקיה, אוסטריה, הונגריה, אוקרינה יפן עם מגמת גדילה מתמדת ומהשבוע גם בישראל.
הקונומניה נולד באיטליה בשנת 2004 כתוצאה מרעיון מבריק של המאסטר הקולינארי באיטליה Rossano Boscallo שרצה למצוא פתרון טעים ונוח לאכילת פיצה תוך כדי הליכה, נסיעה במכונית וכו' בצורה נוחה מבלי להתלכלך ושיהיה טעים וטרי. קונומאניה היא תוצאה של מחקרים ולימודים מעמיקים באיטליה מבחינה קולינארית וטכנולוגית על-מנת שהקונוס יהיה נוח פשוט וטעים.
אחת האפשרויות היא שהקונוס, הממולא במרכיבי הפיצה לפי בחירת הלקוח, יוצא בתוך שלוש דקות מהתנור המיוחד כקונוס פיצה. אפשרות נוספת היא ה-konomix כשהלקוח מקבל את הקונוס חם והלקוח יכול למלא אותו במגוון מרכיבים כמו עגבניות פטריות, גבינות, טונה וכו' כמו סנדוויץ חם בצורה של קונוס והכול טרי ועל המקום.
לרשת בעולם פורמטים שונים החל מסניף רגיל, דוכן בקניון או ברחובות מרכזיים, כמוצר קפוא בסופרים וכמנה שניתנת במטוסים לטיסות קצרות, כך שהקונומאניה מתחילה להשתלט כבר בעולם על כל תחומי החיים ועכשיו היא כבר הגיעה גם אלינו.

תאריך:  16/03/2008   |   עודכן:  16/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il