חברת הקפה הבינלאומית "לוואצה" השיקה את המהדורה ה-16 של לוח השנה האמנותי והמעוצב והפעם בהשפעת נשים בממלכת האספרסו בהשקעה של חצי מיליון יורו.
במהלך 16 השנים האחרונות, יוזמת לוואצה מידי שנה קמפיין עולמי ללוחות השנה המהודרים והמעוצבים אותם יוצרים גדולי הצלמים - אמנים בעולם.
בקמפיין לוחות השנה לשנת 2008, מתנוססות תמונות המשקפות פאר והדר של ארמונות מלכותיים דמיוניים באמצעות פרשנות צילומית מקורית, הרומזת על עולמות דמיוניים של הארמונות הצרפתיים, הסיניים, ותקופת האבירות של ימי הביניים. הצילומים משלבים באירוניה ואלגנטיות את העולם המלכותי המוצגת דרך פוקוס של נשים בממלכת קפה בראיון ללוואצה אומר מנהל הייצוא העולמי של לוואצה אלסנדרו ספורזה כי: "הבחירה של האומן מייצגת דרך חדשה של הצגת עולם הקפה, והפעם הבחירה היא בנשים בגלל אהבתם לשתיית אספרסו דרך הצגתם כמלכות, כל תמונה מייצגת מלכה מעולם ותרבות שונה ואת כולן מחבר ספל אספרסו מלכותי וחושני המוגש בצורה המהודרת ביותר... זוהי דרך לביטוי הנשיות. ספל אספרסו קטן עגול חמים וחושני.
הדוגמניות המצולמות בלוח השנה הם מהמובילות באיטליה כמו: איזבלה נטוצי קריסטינה אמורה, רגצה ונטורה ועוד.
חברת "לוואצה" פנתה לצילום כביטוי אמנותי המשתלב עם הסמל המסחרי שלה. לוחות השנה המצולמים והיצירתיים הפכו להוויה תרבותית - אמנותית לה מחכים מעריצים מכל העולם מדי שנה.
תמונות לוח השנה מהוות גם את קמפיין הפרסום של החברה במדיה ברחבי איטליה ובעולם.
השנה, בחרה לוואצה באמן הצילום הבינלאומי פיינלי מקיי, אשר עבודותיו מתאפיינות בסגנון חדשני ומקורי שנשאב מהמראות של אומנות הרחוב פופ משולב בקומיקס.
לוחות השנה ישווקו על-ידי "ג.יל.ס קפה" משווקת קפה לוואצה בארץ בבתי הקפה ומסעדות ברחבי הארץ.
כמו כן תשווק :ג.יל.ס קפה יחד עם לוחות שנה במהדורה מוגבלת אביזרים משלימים לקפה ברוח הקמפיין כגון: ספלי קפה וצלחות הגשה עם איורים ותמונות הלקוחים מהקמפיין.
חברת "ג.יל.ס קפה" הוקמה על-ידי אנשי העסקים גיל וגילי שגיא, החברה נוסדה בשנת 1985 עם קבלת הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של "קפה לוווצה". החברה משווקת תערובות קפה וציוד קפה לשוק הקמעונאי לבתי קפה ולמעדניות.