X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
- הודעה מטעם מרכז מפנה
▪  ▪  ▪

מרכז מפנה בראש פינה המתמחה בהתערבות טיפולית מוקדמת באוטיזם, מקיים כנס בנושא "קשר ותקשורת עם ילדים אוטיסטים", בשיתוף ביה"ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר-אילן.
לראשונה בישראל, ישתתפו בו פרופ' קולווין טראוורטן (Colwyn Trevarthen Professor) מאנגליה, פרופ' לורן דנון (Professor Laurent Danon Boileau) מצרפת ופרופ' נורית ירמיה מישראל. הכנס המקצועי יתמקד בנושא קשר ותקשורת עם ילדים בספקטרום האוטיזם וסביבתם.
פרופ' טראוורטן מאוניברסיטת אדינבורו סקוטלנד, הינו בעל שם עולמי בתחום הפסיכולוגיה ומחלוצי המחקר בתחום האינטראקציה בין אמהות ותינוקות, ירצה על מחקרו המתייחס לדרך בה מקצבים וביטויים בתנועה עוזרים לתקשר עם ילדים ומסייעים בהתפתחות ולמידה .
פרופ' דנון חבר ומומחה בלינגוויסטיקה ורכישת השפה, פסיכואנליטיקן וחוקר באוניברסיטת סורבון בצרפת. חוקר ועובד בעיקר עם ילדים בגילאי 4-7 שנים שאינם מדברים, הנכללים בספקטרום האוטיזם, במצבי פסיכוזה ועד אפזיה. פרופ' דנון ירצה על עבודתו המתמקדת בתחילת הליך רכישת השפה בקרב תינוקת וילדים והתקשורת שהם מקיימים עם הסביבה.
פרופ' דנון ירצה על אופן אבחון וטיפול בבעיות בתחום התקשורת והשפה, כאשר עד כה הייתה קיימת נטייה לאבחן באחד מבין התחומים: קוגנטיבי, פסיכולוגי או נוירולוגי, אך לשיטתו יש לאבחן ולטפל במכלול פעילות הגומלין בין התחומים ולהתייחס לכך כחלק מהבעיה.
פרופ' נורית ירמיה מהחוג לפסיכולוגיה ובי"ס לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים, ועורכת ירחון הפסיכולוגיה הבינלאומי הנחשב ביותר. פרופ' ירמיה חוקרת ילדים הלוקים ב-ASD כבר 25 שנים, פרסמה מחקרים רבים ומרצה בינלאומית מבוקשת בנושא האוטיזם. לאחרונה פרסמה מחקר בנושא - אחים צעירים לילדים הלוקים באוטיזם העלולים לסבול מעיכוב בהתפתחותם המילולית, הקוגניטיבית והמוטורית בשנות הילדות המוקדמות. בכנס תרצה פרופ' ירמיה על מחקרה החדש בו בדקה את ההשלמה שההורים עושים ביחס לגילוי שילדם מאובחן בטווח הפרעות האוטיזם. מהמחקר עולה כי הורים המקבלים את הידיעה כי ילדם מאובחן בספקטרום של הפרעת אוטיזם עוברים תהליך קשה שדורש שינויים בציפיות ותקוות שהיו להם כלפי עצמם וכלפי ילדם, כהורים. ילדים מספקטרום האוטיזם מייצרים אתגרים במערכת היחסים עם הוריהם, האבחנה משנה את הציפיות של ההורים מהילד ומעצמם כהורים, ככל שתפיסת המציאות ברורה יותר להורים, כך יהיה לכך השלכות על איכות החיים של ההורים והילדים.
עלות הכנס - 200 ₪ לאדם כולל ארוחת צהריים חלבית. הנחות לסטודנטים.
לברורים והזמנות - מרכז מפנה טל. 04-6802002 אתר מפנה [קישור]

תאריך:  22/03/2008   |   עודכן:  22/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דביר בר
- הודעה מטעם יס
אבישי פליישמן
- הודעה מטעם מי עדן
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם טרקלין חשמל
אופיר אבסלנדר
כתב החידה מוביל את המטיילים בין אתרי גן השלושה (סחנה): מפל מים, טחנת קמח עתיקה,מערות מסתור, המוזיאון לארכיאולוגיה והאתר המשוחזר של חומה ומגדל
חיה גבריאלי
- הודעה מטעם ללין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il