X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניו קופל cal
▪  ▪  ▪

חברת ניו קופל Cal יוצאת בקמפיין פרסומי המשלב לקוחות אמיתיים של החברה בהיקף של כמיליון ₪. הקמפיין, תחת הסיסמא, בדקתי- עברתי!, יעלה בעיתונות, ברדיו ועל גבי עורפי אוטובוסים, באמצעות משרד הפרסום GPS.
קמפיין זה עולה במסגרת הגידול בפעילות הליסינג הפרטי של ניו קופל Cal המציעה אפשרות אטרקטיבית לרכישת רכב חדש עבור הלקוח הפרטי, הכוללת חבילת ביטוח (מקיף וחובה) אטרקטיבית במיוחד באמצעות ניו קופל חברה לביטוח, התחייבות לביצוע עסקת טרייד אין בתום התקופה ועוד.
הקמפיין משלב לקוחות אמיתיים של החברה המתארים את תהליך הבדיקה לפני קניה של רכב חדש ומדוע בחרו לעבור לשיטת הליסינג הפרטי של ניו קופל Cal. כך לדוגמא: "הצטרפתי לשיטה האמריקנית, הכסף נשאר אצלי בכיס ואני עברתי לנסיעה ברכב חדש". יעל בר-און, מדריכת הכנה ללידה.
"שנים נסעתי במשומשות, הערך ירד, הקילומטראז' עלה ואני הפסדתי, אז עברתי מרכב משומש למודל 2008". יעל סער, מנהלת אתר אינטרנט.
יותר ויותר אנשים הרוכשים רכב חדש כבר לא תופסים את רכבם כ'השקעה', ומתעניינים ביתרונות הרבים שבשיטת הליסינג הפרטי. הפוטנציאל של שוק הליסינג הפרטי בישראל מהווה לפחות 15% מסך רכישות רכב חדש בידי לקוחות פרטיים.
לדברי מוטי ברטון, מנכ"ל ניו קופל Cal, "לניו קופל, כחברת רכב המובילה בישראל, יש יתרון משמעותי בסינרגיה הקבוצתית ובאפשרות שלה להשיט את היתרונות הסיטונאיים שלה ללקוחותיה. כך למשל, ברבעון הראשון של 2008 מעל 90% מלקוחות החברה בחרו בחבילת הביטוח של ניו קופל חברה לביטוח".
בארה"ב ובאירופה מרבית הרכישות של רכב חדש מהיצרן מתבצעות בתשלומים, בדרך זו או אחרת. בארה"ב 90% מרכישות רכב חדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 40% מתבצעות בליסינג. באירופה, 60% מרכישות רכב חדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 15% מתבצעות בליסינג.
בהמשך למגמה זו בארה"ב ובאירופה, גם בשוק הרכב הישראלי ישנו פוטנציאל רב לרכישת רכב חדש בשיטת הליסינג הפרטי. בישראל, 40% מרכישות רכב החדש מתבצעות בתשלומים, כאשר 5% מתבצעות בליסינג.

תאריך:  23/03/2008   |   עודכן:  23/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליבי בייקין
- הודעה מטעם אייס אוטו דיפו
קרן גביש
- הודעה מטעם מעוף
חגית גלר
אתר הוידאו Flix פתח מתחם רוק בו יוכלו להקות צעירות להעלות סרטון עם שיר אחד. הלהיט הזוכה יופיע על הבמה המרכזית בפסטיבל בומבמלה כלהקת חימום של אמן מוכר וידוע וכן בהפקת סינגל    הודעה מטעם Flix
מיכל הרמן
- הודעה מטעם יס
מיכל צרפתי
הגודל כן קובע - מגזין "בלייזר" הגדול ביותר בהיסטוריה יוצא לאור בחודש אפריל עם מוסף "100 הדברים המושלמים לגברים"    הודעה מטעם בלייזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il