X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מובייל1
▪  ▪  ▪

אתר Ynet חתם על הסכם ייצוג בסלולר עם חברת Mobile1, המתמחה בניהול והפצת תוכן סלולרי, במסגרתו שודרג האתר הסלולרי (WAP) של Ynet ועלה בעיצוב חדש ומורחב באמצעות הפלטפורמה של Mobile1.
במסגרת ההסכם שודרגו היכולות של אתרYnet בסלולר והתווספו אלמנטים נוספים שלא היו קיימים באתר הקודם. האתר המחודש עלה בפורטלים של כל המפעילים הסלולריים, ומכיל תכנים מגוונים יותר בדגש על גרפיקה מעוצבת ושילוב תכנים רבים מכל עולמות התוכן של Ynet.
כחלק מתהליך התרחבות תחום הסלולר ב Ynet, מושקעים משאבים בפיתוח תחום הווידאו המיועד למכשירי הדור השלישי. Mobile1 תטפל עבור Ynet באספקטים הסלולריים של תכני הווידאו אשר מופקים ומוצגים באתר Ynet- קידוד, עריכה סלולרית וקידום התוכן בפורטלי דור 3 של המפעילים הסלולריים.
יוני פרידמן, מנכ"ל Mobile1: "הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אתר Ynet, פורטל התוכן המוביל והפופולרי בישראל, הינו חלק מהרחבת הפעילות של החברה בתחום הסלולר. פיתוח האתר הסלולרי של Ynet, הנחשב מורכב ביותר מבחינת הדינאמיות ומגוון התכנים, מדגים את היכולות של Mobile1 במתן פתרונות אופטימאליים בעולם התוכן הסלולרי. בעולם בו הלקוח נמצא בניידות מתמדת, יש חשיבות מכרעת ליכולת להתעדכן בכל מקום ובכל זמן באמצעות הסלולרי בחוויה קרובה ככל שניתן לדבר האמיתי.".
לדברי יפעת שהם, מנהלת תחום הסלולר ב-Ynet: "שיתוף הפעולה בין החברות הוא צעד חשוב בכיוון של הרחבת תחום התוכן הסלולרי ב-Ynet, תחום שהופך להיות חלק מהותי מתמהיל מוצרי ושירותי התוכן שאתרYnet מספק לגולשיו, בכלל זה גלישה סלולרית באתר, שליחת מבזקי מידע ב sms ו- mms, צפייה בוידאו במכשירי דור 3 ושירותים סלולריים נוספים שיושקו בקרוב".
אודות Mobile1
Mobile1 מתמחה במתן פתרונות מתקדמים לניהול ולהפצת תוכן סלולריים לאתרים ומותגים ממגוון תחומים, בארץ ובעולם.
Mobile1 פועלת בכלל הפלטפורמות הסלולריות הקיימות (WAP, דור 3,IVR, SMS, MMS) תוך ליווי הפעילות ברמה הטכנולוגית, השיווקית והתוכנית. הפתרון הטכנולוגי שפיתחה Mobile1 מאפשר התאמה אופטימלית של כל אתר אינטרנט לפורמט סלולרי תוך מיקסום חוויית המשתמשים. בכל הקשור לתכני וידאו בסלולר, עומדים לרשות Mobile1 אולפן טלוויזיוני חדיש וצוות עורכי וידאו סלולריים, שגם מבצע את קידוד התכנים (ערוצים וקטעי VOD) לפורמטים של כל חברות הסלולר.
בין המותגים שאת תכניהם מנהלת ומפיצה Mobile1 כבר כיום, ניתן למנות את ONE, אתר הספורט של ישראל, סוכנות הידיעות "רויטרס", ESPN - מותג מדיית הספורט הגדולה בעולם, העיתון האנגלי THE SUN, סדרת הבידור "קצרים", שידורים ממקומות קדושים, פעילויות למגזר הערבי ועוד.

תאריך:  23/03/2008   |   עודכן:  23/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il