X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלדן
▪  ▪  ▪

IFS, חברה עולמית שמתמחה ביישומים ארגוניים, הודיעה היום שנכנסה לשיתוף עם טלדן מערכות מידע, ספק מוביל של מוצרי מידע מקצועיים ושירותים לשוק העסקי, המדעי והטכנולוגי. ההכנסות הצפויות מייצוג החברה בישראל נאמדות ב- 9 מיליון ש"ח ב- 3 השנים הקרובות.
טלדן מערכות מידע תייצג באופן בלעדי את IFS וכך תציע את יתרונות ההתמחות בפתרונות ERP בשוק הישראלי. בנוסף, שתי החברות יספקו ללקוחות IFS פתרונות מודיעין עסקי המבוססים על הטכנולוגיה העדכנית ביותר.
לדברי חי בן-ישראל, מנהל פעילות IFS בישראל מחברת טלדן חץ, פתרונות IFS יוצעו לכל המגזרים בשוק הישראלי. "אנו מביאים קונספט חדש לשוק שלו יתרונות תחרותיים מול מוצרים קיימים. יישומי ה- IFS הם מוצר תוכנה מודולארי מבוססת רכיבים המסוגלת להשתלב עם תוכנה קיימת בארגון ובכך להביא להורדת עלויות ניכרת. יישומי IFS מקנים לארגון את הגמישות שהוא צריך כדי לעמוד בדרישות המשתנות במהירות, הן של השוק והן של הצרכים העסקיים של הלקוח. התכונות הייחודיות של המוצר הביטחוני עונה באופן מלא לצרכי קהילה זו, ובמיוחד בנושאי אחזקה (MRO) וניהול ציים ונכסים. אנו מצפים לקשר מתמשך עם IFS."
יואל גוטנטג, מנהל פעילות מאגרים טכנולוגיים בטלדן, ציין את היכולת המודולארית הייחודית של IFS המאפשרת לבחור ביישומים חלקיים תוך התממשקות למערכות פנימיות וחיצוניות קיימות, וכן הטמעה הדרגתית של צרכים עתידיים. "פתרון שפותח עבור לקוח ספציפי שיכול לשרת אחרים, מוטמע לתוך המערכת הבסיסית ומהווה חלק אינטגראלי של המוצר. זה תהליך המקנה יתרון מול כל הפתרונות האחרים הקיימים היום בשוק".
מטה IFS, חברה מובילה בשוק ה- ERP העולמי, נמצא בשבדיה. החברה נסחרת בבורסה השבדית ולה חברות בנות ב- 44 ארצות. יישומי IFS מותקנים באתרי לקוחות ב- 54מדינות.
פיוטר קוזלובסקי, נשיא IFS CEE, מוסיף: "ב-CEE IFS אנו מנהלים את פעילות IFS במרכז ובמזרח אירופה ובמרכז אסיה. אנו מרוצים מאד להשיק פעילות בשוק המתפתח בקצב מהיר כמו בישראל. התעשייה הישראלית נמצאת בעיצומם של השקעות גדולות ביישומים עסקיים. אנו מאמינים כי לשוק זה פוטנציאל גדול לשיתוף פעולה בין IFS לבין חברות מקומיות גדולות ממגזרי תעשייה שונים, כגון: תעשיית תהליכים, תשתיות, בנייה, תקשורת, תעופה וביטחון, אשר נמנים עם המגזרים בהם IFS מתמקדת."
קוזלובסקי: "אנו מצפים לשיתוף הפעולה עם שותפינו החדשים, חברת טלדן, מוביל טכנולוגי במוצרי מידע מקצועיים בישראל, אשר תייצג אותנו בשוק זה".
אודות IFS
IFS (OMX STO: IFS), חברה עולמית המתמחה ביישומים ארגוניים, מספקת פתרונות ERP המאפשרים לארגונים להגיב במהירות לשינויים בשוק. הפתרונות מאפשרים ניצול גמיש יותר של משאבים, כדי להשיג ביצועים עסקיים טובים יותר ויתרון תחרותי. IFS נוסדה ב- 1983 ולה 2,600 מועסקים ברחבי העולם.
IFS הינה חלוצת תוכנת ERP מבוססת רכיבים. IFS משווקת כעת את הדור השביעי של "יישומי IFS™". ארכיטקטורת הרכיבים מספקת פתרונות שקל יותר ליישם, להפעיל ולשדרג. "יישומי IFS™" זמינים ב- 54 מדינות וב- 22 שפות.
ל- IFS מעל 600,000 משתמשים ב- 7מגזרי מפתח אנכיים: תעופה, חלל וביטחון, רכב, ייצור, תעשיות תהליכים, בנייה, קבלנות וניהול שירותים, הפצה קמעונאית וסיטונאית, תשתיות ותקשורת.
"יישומי IFS™" מספקים פונקציונאליות ERP מורחבת ובכלל זה CRM, SCM, PLM, CPM, ניהול נכסים ארגוניים ויכולות MRO.
חלל ובטחון הם מגזר מועדף עבור יישומי IFS ונבחרו ע"י חיל האויר האמריקאי (פרויקט ECSS לאיחוד התחזוקה ולוגיסטיקה בכל בסיסי החיל), משרד הבטחון באנגליה (פרויקט JAMES לניהול התחזוקה, לוגיסטיקה ומוכנות הצבא בכל הדרגים), צבא נורווגיה (פרויקט IMAS).
Lockheed Martin בחרה ב- IFS כתשתית ניהולית ואחזקתית בלעדית למטוס הקרב העתידית F-35 (פרויקט ALIS).
IFS מציע פתרונות Best-of-Breed באנגליה, ארה"ב וברחבי העולם, לצבאות ולתעשיות הבטחוניות, להתאים את עצמם לצרכים המשתנים של האתגרים להם הם נדרשים להתמודד. יישומי IFS בתחום חלל ובטחון, מציעים פתרונות למנהלי צי, ספקי MRO ומוצרי OEM לנהל מתוך מערכת מוכחת אחת את כל נושא Asset and Fleet Management, Supply Chain Management, MRO, ו- Product Lifecycle Management. פתרונות אלו מאחדים היתרון הקיים בטכנולוגיה המתקדמת של Service Oriented Component Architecture (SOCA) וכח-האדם המקצועי רבת-השנים אל אנשי IFS בכל תחומי העשייה, הן הצבאי והאזרחי.
IFS Defence Ltd, מיזם משותף של IFS AB ו- BAE Systems plc, מפתחים את הפתרונות בתחום חלל ובטחון.
"יישומי IFS™" הוא סימן מסחר רשום של IFS מערכות תעשייה ופיננסים. כל יתר שמות החברות והמוצרים, הנם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של בעליהם.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה [קישור]
אודות טלדן
טלדן מערכות מידע הוקמה בשנת 1978 והיא ספקית מובילה של מידע עסקי, מדעי וטכנולוגי. החברה מציעה מגוון שלם של מוצרי ושירותי מידע לאוניברסיטאות, תאגידים, גופי מחקר ופיתוח, מרכזים רפואיים, ספריות וכן חברות מסחריות, ממשלתיות וביטחוניות. לטלדן חברות בנות המייצרות מאגרי מידע ומערכות לניהול מידע וידע, ופעילה ב- 15 מדינות.

תאריך:  30/03/2008   |   עודכן:  30/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il