X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת ביג
▪  ▪  ▪
[צילום: קבוצת ביג מרכזי-קניות]

קבוצת ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ יוצאת בפעילות שיווקית רחבת היקף לקראת חג הפסח. הפעילות כוללת קיום מבצעי הגרלות לקראת ובמהלך החג, תמיכה פרסומית במבצעים וקיום פעילות חווייתית לכל המשפחה במרכזים בימי חול המועד. העלות הכוללת של הפעילות מוערכת בכ- 1.2 מיליון שקלים.
במסגרת מבצעי החג, מקיימת ביג מבצע הגרלות רחב היקף במסגרתו, קונים בחנויות מרכזי ביג, נרשמים, ומקבלים פרסים והטבות באופן מיידי ונייד. בין הפרסים המוצעים במסגרת המבצע, מסכי פלזמה, בשמים, שוברי מתנה לקניות במרכז, והפרס הראשון פיאט גרנדה פונטו, המשפחתית החדשה של פונטו. סך הפרסים המוצעים במסגרת המבצע מוערך בכ- 350,0000 שקלים.
מבצע ההגרלה ילווה בקמפיין טלוויזיוני תחת הסיסמה "מבצע גרנדה ביג" באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, יעלה בערוצים 2,10 ו- 24. קרדיטים: תקציבאי בכיר: אביב סריג. ארט דיירקטור: טל מורבקין. קופירייטר: שי גזית.
כמו כן, תקיים ביג מרכזי קניות במרכזיה השונים ברחבי הארץ פעילויות חווייתיות לכל המשפחה. לדוגמא, בביג כרמיאל תתקיים בחול המועד פסח פעילות בנושא סביבה ירוקה, שתציע..., בביג פולג יתקיימו הצגות ילדים ובביג בית שמש יתקיים פסטיבל קוסמות.
טלי עציוני מנהלת השיווק של קבוצת ביג, מציינת כי מטרת הפעילות השיווקית לקראת הפסח היא ליצור יתרון אמיתי לקניות לקראת הפסח במרכזי הקניות של ביג ולהעניק לבאי המרכז חווית קניות אמיתית.
קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקאי. החברה מפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקימעונאיות הארציות.

תאריך:  09/04/2008   |   עודכן:  09/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il