X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת הייסנס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הייסנס יוצאת בקמפיין חדש למסכי הפלזמה וה-LCD הנשען על סקר עיתון העסקים "גלובס" שפורסם בתאריך 7.4.08, ודירג את מסך '26' של החברה במקום הראשון עם ציון 10 תוך קביעה כי "הסינים נכנסים בשיא העוצמה עם הטלוויזיה הכי טובה בבדיקה, שפשוט עושה הכל כמו שצריך".
הקמפיין שהיקפו כמיליון וחצי שקלים עולה לאוויר באמצעות חברת המיתוג והפרסום OPEN לתקופה של שלושה שבועות ויכלול 2 סרטונים באורך של 20 שניות כל אחד, ושקופית סיום של תוצאות סקר גלובס האחרון, בערוצים 2 ו-10 ובאתרי האינטרנט.
"תמונה חדה, סאונד מעולה" - ציון 10
הקונספט המותגי שנבחר לסרטוני הקמפיין, החל משלב החדירה של המותג משלב בין יכולות הייצור הגבוהות של סין וההתפתחות הטכנולוגית שלה; תוך דגש על קידמה ועיצוב, לבין הערכים המייצגים את סין; תרבות עשירה, פילוסופית חיים מובחנת, מסורת, ידע ותבונה. אלו היוו את היסודות עליהן נשען הסלוגן הדו לשוני שיוביל את המותג והקמפיין: see the future wisely - לראות את העתיד בחוכמה.
בנוסף, בקמפיין הטלוויזיוני תוצג שקופית אשר תציג את סקר "גלובס" שפורסם לאחרונה וקבע כי HISENSE 2633NEU הינו "מסך בעל תמונה מצוינת, חדה ועמודה מכל הזוויות, העיצוב אלגנטי ויוקרתי במיוחד, הסאונד חד ועוצמתי והממשק חדשני, נקי ונוח" והעניק לו ציון 10. 2 סרטונים של 120 שניות ירוצו במקביל, כאשר השפה הויזואלית יוצרת דימוי מבודל ורלוונטי למותג. הצבעוניות המובילה את המותג מורכבת מצבעי אדום וזהב המאפיינים בצורה בולטת את התרבות הסינית. השפה הפרסומית נשענת על אלמנטים סיניים מסורתיים (דרקון, קונג-פו, טווס ועוד), המשולבים בתנועה עם המוצרים עצמם.
אודות הייסנס
הייסנס היא חברת אלקטרוניקה ותיקה הפועלת בסין מאז 1969 ומייצרת מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה וחשמל. החברה נבחרה על-ידי ממשלת סין למקום ראשון מתוך 500 החברות הגדולות בסין, כחברה הצומחת והחדשנית ביותר, בתערוכת CES האחרונה, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם והחשובה בעולם, זכתה הייסנס בתואר "המותג החדשני ביותר" ודורגה כאחד מעשרת המותגים הסינים המובילים בעולם. הכנסות החברה בשנת 2007 הסתכמו ב-7 מיליארד דולר. בנוסף לסין, לחברה מרכזי ייצור בדרום אפריקה, צרפת, והונגריה, והיא מייצאת ליותר מ-100 מדינות, בהן ארה"ב, מדינות אירופה, אוסטרליה ויפן. כמו כן החברה פתחה מטות בבלגיה ובארה"ב על-מנת להעמיק את חדירתה לשוק האירופאי והאמריקני. מוצרי החברה משווקים בישראל ברשתות החשמל המובילות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. הייסנס משווקת ומופצת באופן בלעדי בישראל על-ידי חברת אקזיט אלקטרוניקס מקבוצת אקזיט פיתוח ניהול והשקעות.

תאריך:  11/04/2008   |   עודכן:  11/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנית שכטר
- הודעה מטעם אינטל ישראל
הילה שופן
- הודעה מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה
עמליה גלזר
- הודעה מטעם חברת orange
מור שדה
- הודעה מטעם חברת "נורקייט"
רוני גרינברג
- הודעה מטעם רשת "נייט סליפ סנטר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il