מותג ההלבשה האיטלקי 'קאנאברו ג'ינס' בחר בדרך מקורית, אולי מקורית מדי, להשיק את קמפיין הפרסום הראשון שלו בארץ. הקמפיין, בהפקה עצמית, בהשקעה של כ-500,000 ₪ עלה בשילוט חוצות ועל גבי מסכי וידאו, ובו נראים צילומי אילוסטרציה מתוך קטלוג החברה, שהופק כספרון כיס הנקרא 'מדריך האהבה האולטימטיווי'.
הקטלוג מכיל עצות וטיפים כביכול לצעירים חסרי ניסיון בתחום הרומנטי, וממחיש בעזרת צילומים את עשר הדרכים הבטוחות אל ליבה של נערת חלומותיך.
באחד הצילומים, תחת הכותרת Be nice to her mom, נראה צעיר לבוש ג'ינס 'גולש' במסדרון בית חולים, כשדמות אמה של הנערה מובלת חסרת אונים בכסא הגלגלים אותו הוא מסיע.
בעקבות פניות נזעמות שהגיעו אל משרדי החברה, נמסר מיבואן המותג בארץ מר אבי סרוסי שנעשים צעדים להחלפת השילוט לאלתר והוסיף כי "מטרת השילוט היתה לגרום לאנשים לחייך והוא מצר על כל פגיעה ברגשות ציבור הנכים אם היתה כזו".