X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'קאנאברו ג'ינס'
▪  ▪  ▪

מותג ההלבשה האיטלקי 'קאנאברו ג'ינס' בחר בדרך מקורית, אולי מקורית מדי, להשיק את קמפיין הפרסום הראשון שלו בארץ. הקמפיין, בהפקה עצמית, בהשקעה של כ-500,000 ₪ עלה בשילוט חוצות ועל גבי מסכי וידאו, ובו נראים צילומי אילוסטרציה מתוך קטלוג החברה, שהופק כספרון כיס הנקרא 'מדריך האהבה האולטימטיווי'.
הקטלוג מכיל עצות וטיפים כביכול לצעירים חסרי ניסיון בתחום הרומנטי, וממחיש בעזרת צילומים את עשר הדרכים הבטוחות אל ליבה של נערת חלומותיך.
באחד הצילומים, תחת הכותרת Be nice to her mom, נראה צעיר לבוש ג'ינס 'גולש' במסדרון בית חולים, כשדמות אמה של הנערה מובלת חסרת אונים בכסא הגלגלים אותו הוא מסיע.
בעקבות פניות נזעמות שהגיעו אל משרדי החברה, נמסר מיבואן המותג בארץ מר אבי סרוסי שנעשים צעדים להחלפת השילוט לאלתר והוסיף כי "מטרת השילוט היתה לגרום לאנשים לחייך והוא מצר על כל פגיעה ברגשות ציבור הנכים אם היתה כזו".
תאריך:  13/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il