מקושרים, הרשת החברתית המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין ייחודי לרשת מרפאות העיניים CARE. במסגרת הקמפיין הצפייה בכל תמונה בדף האישי (דף 'האני') תהיה מטושטשת, כך שתיווצר אשליה שהגולש אינו רואה טוב ויופיע לוגו Vision CARE עם המשפט: "רואה קצת מטושטש?" לאחר הלחיצה על התמונה, יעלה דף מילוי פרטים של CARE המאפשר לממלא אותו לקבל 1000 שקלים הנחה על ניתוח לשיפור הראיה.
מי שלא מעוניין להשאיר פרטים יכול להסיר את דף מילוי הפרטים ולחזור לכרטיס שבו צפה. תקציב הקמפיין כ-200 אלף ₪ והוא ירוץ באתר למשך חודש ימים.
אודות מקושרים:
'מקושרים' היא הרשת החברתית הגדולה בישראל עם מעל ל-600,000 חברים רשומים וקצב הצטרפות של כ-1,500 אנשים ביום. 'מקושרים' הוקמה בשנת 2004 על-ידי ויקי גלאם, שחר בר דוד וגיא כהן, המחזיקים ב-67% ממניות החברה. ב-33% ממניות החברה מחזיקים משקיעים.