טחינה "הנסיך" יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיוני ראשון תחת הסיסמה- "טחינה גלילית משובחת" באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון & GROUP. עלות הקמפיין כ- 4 מיליון ₪.
הקמפיין מדגיש את חווית השימוש של טחינה גולמית משובחת, ולימוד לצרכנות נכונה של טחינה גולמית- בחינת הניחוח, המרקם, הצבע והטעם כאנלוגיה ליין משובח. שכן, גם טחינה גלילית משובחת צריך לדעת לבחור. הלוקיישן נבחר בקפידה על מנת לשדר את האותנטיות הגלילית המשובחת ואת האהבה והמקצועיות שמושקעות בייצור טחינה "הנסיך", טחינה גלילית הנמצאת בסביבתה הטבעית ושם נשמרה התרחשות העלילה.
השף טל כהן הפרזנטור הנבחר לקמפיין, מעביר את הערכים שהמותג מזדהה איתם וידוע כשף שמאוד מתחבר לטחינה הגולמית ובמבחן "עיוור" שקדם לבחירתו ענה טל בנחרצות שהוא משתמש בטחינה "הנסיך".
אודות טחינה "הנסיך"
טחינת הנסיך נוסדה בשנת 1988 בכרמיאל ע"י האחים עפיף ועיסא טנוס במטרה לייצר טחינה גולמית מסורתית באיכות גבוהה. מפעל טחינה "הנסיך", שוכן באחד האזורים היפים בארץ, בכפר עילבון שבגליל. החברה משווקת טחינה גולמית לשוק הקמעונאי, המקצועי, המוסדי והשוק התעשייתי. פעילות החברה מתקיימת הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. המפעל מכיל שלושה קווי ייצור ממוחשבים וקיבולת ייצור שנתית של כ- 12,000 טון. הנסיך מעסיק כ- 70 עובדים והינו מפעל הטחינה הגדול בישראל ואחראי על אספקה של למעלה משליש של הטחינה הגולמית בשוק המקומי. תהליך ייצור הטחינה הינו מהמתקדמים והמשוכללים ומתבצע אוטומטית, ללא מגע יד אדם.
לאחרונה השיקה טחינה הנסיך את סדרת המוצרים החדשה שלה בהשקעה כוללת נוספת לקמפיין המוערכת בכ- 5 מיליון ₪.