X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר המשחקים Noobo
▪  ▪  ▪

בעקבות הצלחת השעשועון "1 נגד 100" בטלוויזיה ובהמשך כמשחק רב-משתתפים באתר Noobo, משיקה החברה גרסא סלולארית של המשחק הפופולרי לטובת מנויי כל הרשתות הסלולאריות בישראל, זאת במקביל למשחקים הנערכים באתר האינטרנט של החברה.
כמו בשעשועון הטלוויזיוני "1 נגד 100" ובמשחק באתר Noobo יוכלו הגולשים בסלולר להשתתף במשחק, לענות על שאלות ייחודיות במגוון נושאים, ולזכות בכסף ובפרסים.
מאתר Noobo נמסר: "בעקבות ביקוש הגולשים להמשיך ולשחק גם באמצעות מכשירי הסלולר פיתחנו עבורם אתר סלולארי, ושמנו דגש על כך שהאתר יהיה נגיש וידידותי לכל סוגי המכשירים הניידים בישראל. שחקנים הרשומים כבר באתר יזוהו אוטומטית באמצעות מספר הטלפון שלהם (במידה וסיפקו אותו באתר), ויוכלו לשחק באתר גם באמצעות המכשיר הנייד, שנקודות ופרסים ירשמו בחשבונם באתר. גולשים שאינם רשומים ל-Noobo יוכלו להרשם לאתר ללא תשלום באמצעות הטלפון הסלולארי, ולהשתמש בחשבונם גם למשחק באתר האינטרנט.
עוד נמסר כי "בקרוב יעלו לאתר משחקי טריוויה נוספים בנושא ספורט, פפראצי ומשחקי יכולת חדשים ופופולריים כגון ZUMA ואחרים". האתר יעלה ברשתות סלקום, אורנג' ופלאפון בימים הקרובים.
האתר הסלולארי פותח בשיתוף עם חברת מינטמארק המתמחה בבניית ממשקי סלולר, בהשקעה מוערכת של כ-100,000$, ומיועד מיידית למאגר הלקוחות הפעילים של אתר Noobo העומד על כ-185,000 שחקנים רשומים באתר כיום.
אתר Noobo הוא אתר משחקי הטריוויה, פעולה ויכולת מרובי-משתתפים הגדול בישראל, המאפשר לגולשים להתמודד אחד מול השני או בקבוצות ולזכות בכסף ובפרסים יקרי ערך. ל-Noobo מאגר ייחודי בישראל של עשרות אלפי שאלות ידע איכותיות ובדוקות, בנושאים מגוונים כגון ספורט, היסטוריה, אישים, בידור ועוד.
לאחרונה הושק באתר חידוש נוסף - מעכשיו אפשר לשחק ב-Noobo משחקי יכולת וזריזות - מול שחקנים אחרים online. המשחק הראשון הוא Zuma, אחד הכותרים האיכותיים והפופולריים בעולם בתחום.
Noobo הוקם באמצע שנת 2007 ומאפשר לשחקנים להשתמש בפלטפורמת משחקים אינטראקטיביים מרובי-משתתפים מול שחקנים מהארץ ומהעולם בו זמנית.

תאריך:  27/04/2008   |   עודכן:  27/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il