X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קדס קידס
▪  ▪  ▪
קדס קידס

חברת לירם זכיינית המותג קדס קידס אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 38 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, חוגגת שנה למועדון הלקוחות "קדס קידס פלוס" ומשיקה, לראשונה בישראל ובעולם הפקה של מיני סייט פרסונאלי שמשלב סרט וידאו ארט פרסונאלי לכל המשפחה בטכנולוגיה חדשנית ייחודית במינה.
בנוסף, לאתר יש יכולת שיכפול ויראלית המאפשרת ייצור מאות אלפי אתרים פרסונאלים נוספים למשך 3 חודשים.
אתר אינטרנט זה, מתקושר ללקוחות המועדון וללקוחות פוטנציאלים.
מבוצע במהלך שיווקי המלווה ע"י חברת היעוץ SEGMARKTING PERSONALIZATION - CROSS MEDIA - PRINT TO WEB TO STORE
במסגרת מהלך זה תפיק קדס קידס כ-100,000 אלף אתרי אינטרנט אישיים ל-50 אלף חברי המועדון ול-50 אלף לקוחות פוטנציאלים. באמצעות דיוור גלויה פרסונאלית מעוצבת מזמינה הרשת את לקוחת המועדון להכנס לכתובת האתר שניבנה במיוחד עבורה, בו תוכל ליהנות מווידאו ארט המכיל את שמה ושמות ילדיה בשילוב סאונד פרסונלי ובו תחשף לקולקצית קיץ 2008 של המותג. באתר יוצגו מבצעים מיוחדים לחבדי מועדון ולמצטרפים חדשים, וכמו כן, אפשרות לשלוח את הסרטון לחברות או למלא את פרטיהן ופרטי ילדיהן ובכך ליצור להן אתר פרסונאלי במתנה.
החנויות שקושטו לכבוד האירוע ימכרו את מוצרי הפרומו בהטבות ייחודיות לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.
ההשקעה במהלך נמדדת בכ-1 מיליון ₪.
אורן חורב, סמנכ"ל החברה מוסר כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג - 'זמן איכות', אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי, רגשי ואמיתי ללקוח. ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו, חדשני ומרתק - הפקת אתר פרסונאלי ללקוחותינו שהופק באופן אישי לכל לקוחת מועדון וילדיה כאות הוקרה על נאמנות הלקוחות לרשת. הלקוחה רואה את הבידול בגישה אל מול המתחרים ומחזירה אהבה והכרת תודה בחנויות עצמן".
לדבריו: "האתר האישי הינו נדבך נוסף לחיזוק האסטרטגיה והבחירה להשקיע כלכלית במהלך זה הינו המשך הצהרת החברה על השקעה נוספת והטיית הכובד של הרשת מפרסום המוני לטובת שיווק ממוקד לקוח וחיזוק מועדון הלקוחות שחוגג שנה".
כל המהלך השיווקי וניהול מועדון הלקוחות של קדס קידס KEDS KIDS PLUS (שהושק מחדש במאי 2007) נעשה בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונאלי במרחבים קמעונאיים.
כיום המועדון מונה כ 50,000 "בתי אם" המהווים כ-20% מנתח השוק הארצי של החברה (משפחות עם ילדים בגילאי 0-11 עשירון 8-10).
חברי המועדון קדס קידס פלוס מקבלים הטבות מיוחדות לאורך כל השנה, לדוגמא: צבירת פלוסים על סך 10% מסכום הרכישה, בכל רכישה! (פלוס = שקל שאפשר לממש בקניית מוצרים ברשת) עד היום החברה החזירה 2 מיליון שקל בפלוסים שמומשו במוצרים לאורך השנה. בנוסף, חברי המועדון נהנים ממבצעים מיוחדים, קדימות במבצעי סוף עונה, מתנות לימי ההולדת של הילדים, סופי עונה מיוחדים לחברים, קופוני הנחה ומבצעים מגוונים ובלעדיים באמצעות דיוור ONE TO ONE פרסונאלי, יצירתי ומרגש.
פעילות השיווק של המועדון מושתתת על תקשורת שיווקית פרסונאלית המותאמת ללקוחות באופן אישי בהתאם להתנהגות הצריכה שלהם ברשת, תוך שימת דגש על שילוב של 4 מימדים: חדשנות, שימוש במידע, קריאייטיב פרסונאלי ופנייה לרגש.
השקת המהלך בכל חנויות הרשת תחל מתאריך ה-11 למאי.
קדס קידס הינו מותג פרימיום בינלאומי לאופנת ילדים בגילאי 0-11 ובין שלושת המותגים המובילים באופנת ילדים בישראל. חברת לירם בבעלות משה זילברשטיין, המכהן כמנכ"ל, קיבלה את זכיון השיווק הבלעדי של המותג קדס קידס בישראל בשנת 2002. כיום הרשת מונה 38 סניפים בקניונים ובמרכזי המסחר המובילים ברחבי הארץ ועד סוף שנת 2008 יפתחו כ-5 סניפים נוספים.
בתחילת שנת 2008 החליטה החברה לבצע מהלך של הפרדת רשתות והשיקה את רשת קדס בייבי המונה 3 סניפים ועד סוף השנה יפתחו 3 סניפים חדשים.
מחזור הכספים בשנת 2007 עמד על כ-70 מיליון ₪ - גידול דו ספרתי במכירות חנויות זהות משנה קודמת. תקציב השיווק של המותג בשנת 2007 עמד על כ-4 מיליון ₪ המתחלקים בין פרסום, קד"מ ושיווק פרסונאלי, התומכים בפילוסופית המותג: "QUALITY TIME" - זמן איכות בין הורים לילדיהם.

תאריך:  06/05/2008   |   עודכן:  06/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il