חברת מירס תקשורת החליטה להרחיב ולהעמיק פעילותה במגזר הערבי באמצעות חברת "מגזרים" המתמחה בתקשורת שיווקית למגזר הרוסי, הערבי והחרדי.
מירס שנתח השוק שלה במגזר הערבי עומד על 4%, מתוכם 14% בתחום העסקי, מתכוונת להגביר את הנוכחות שלה בפעילות מעל הקו ומתחת לקו בערים ויישובים מרכזיים כמו גם בפעילות בנקודות מכירה וממשק עם הלקוחות ברחוב. לצורך כך גייסה מנהלי מכירות דוברי ערבית והשיקה מוקדי שירות בערים מרכזיות של המגזר הערבי.
חברת מירס היא חברת הסלולר הרביעית בגודלה אשר מצליחה לאורך השנים להיות חלוצה בתחומים מובילים כגון: שירותי ווקי טוקי, שירותים מבוססי מיקום GPS, ושירותים ייעודיים לעסקים.
מתוך רצון החברה למקסם את הפוטנציאל במגזר הערבי התגבשה ההחלטה לבצע פעילות שיווקית ממוקדת לכוח הקנייה במגזר הערבי העומד על כ-20% מכלל האוכלוסיה.