רשת התיווך הגדולה בארץ רי-מקס יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב עם הסיסמא- 'עם הצלחה לא מתווכחים'. הקמפיין יכלול עמודי פרסום צבעוניים (דאבל ספרד) בעיתונות יומית-כלכלית, לתקופה של כחודש. בקמפיין יככבו השיאנים של הרשת - 26 זכיינים וסוכנים שהצטיינו בהישגיהם בשנה האחרונה. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום למל כהן. היקף הקמפיין כ-250 אלף ₪.
לדברי ברנרד רסקין מנכ"ל רי-מקס ישראל: "מטרת הקמפיין הינה להעביר לציבור מסר של עוצמת הרשת ביחד עם מקצועיות ומצוינות ללא פשרות. הסלוגן שנבחר 'עם הצלחה לא מתווכחים' מבטא את הגידול בהיקפי העסקות בשנה האחרונה ואת הצלחתה של הרשת בענף תיווך הנדל"ן בארץ".
הקמפיין יציג בכל מודעה שיאנים שונים של הרשת לשנת 2007, אשר ממשיכים במגמה זו גם ברבעון הראשון של שנת 2008 וביניהם:
לארי וטלי גרינבלו מרי-מקס על הים בהרצליה פיתוח, אבי קורש מרי-מקס מקצוענים בחדרה, דודו מכלוף ובר אבדיאב מרי-מקס כחול לבן ורי-מקס מקסימום בנתניה, חיים מכלוף מרי-מקס סילבר בקריית השרון בנתניה, עליזה ורוג'ר פרידלנד מרי-מקס חזון בירושלים, ישי בסרגליק מרי-מקס נכסים ברמת אביב החדשה, מוני הרשקו וליזה טולדנו מרי-מקס 2000 במודיעין, דודי חודדה, חנן תמנה מרי-מקס בירוק בקריית טבעון, ארז פורת מרי-מקס סטאר בהרצליה, ג'וליאן שפירא ואיגנסיו דרליצ'מן מרי-מקס מקסימום בנתניה, ודני קקון, אלי אלפסי, עידן יעקובי, אוהד ג'רפי מרי-מקס מקצוענים בחדרה.
אודות רי-מקס רי-מקס הינה רשת זיכיונות בינלאומית לתיווך נדל"ן הפרוסה ב-67 מדינות ובעלת היקף העסקים הגדול ביותר בעולם בזכות למעלה מ-100,000 סוכנים הפעילים בלמעלה מ-7,000 משרדים. רי-מקס נוסדה בישראל בשנת 1996 וכיום היא מונה 82 זיכיונות בכל רחבי הארץ עם כ-500 סוכני נדל"ן. רי-מקס היא רשת התיווך הגדולה ביותר בישראל, המובילה את תעשיית התיווך במקצועיות רבה תודות לאמצעים הטכנולוגיים שפיתחה, ולבית הספר למקצועות הנדל"ן שהיא מנהלת.