X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שומרי משקל
▪  ▪  ▪
שומרי משקל

שומרי משקל, חברת ההרזיה הוותיקה והמובילה בישראל, מקדמת את הקיץ בהשקת "תפריט מואץ" להשגת תוצאות מהירות. השקת התפריט מלווה במבצע המבטיח למצטרפים חדשים שיאמצו אותו הפחתה של לפחות שישה קילוגרמים מהמשקל בתוך חודשיים. התפריט ידידותי למרזה ומתאים לעונה. מצטרפים שלא יצליחו להפחית בחודשיים לשישה קילוגרמים לפחות יוכלו ליהנות מחודש שירות נוסף חינם לשם השגת המטרה.
המבצע והשקת "התפריט המואץ" מלווים בקמפיין פרסומי בניצוחו של משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב" שיימשך חודש ימים. הקמפיין כולל תשדירים בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10, ומודעות בעיתונות הארצית ובעיתוני הנשים. ההשקעה הכוללת במהלך השיווקי נאמדת בכ-300 אלף דולר.
לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל: "'התפריט המואץ' הוא החידוש הגדול שלנו השנה אחרי השקת תוכנית SWITCH המצליחה, שצירפה אלינו עוד אלפי לקוחות. הוא נולד על-רקע הצורך הדחוף של רבים מאיתנו לרזות לקראת הקיץ. 'התפריט המואץ' מאפשר לכל אחד להפחית את עודפי המשקל שנצברו במהלך החורף והחגים באופן מהיר יחסית אך בריא, ומבטיח תוצאות גם למי שתהליך ההרזיה שלו נתקע. הוא נוח ומותאם לעונה ומכיל מגוון רחב של פירות וירקות עונתיים ופינוקי קיץ. היצמדות ל'תפריט המואץ' בתחילת תהליך ההרזיה מסייעת לעשות סוויץ' באכילה, לסגל הרגלי תזונה נכונים ולבנות באופן עצמאי תפריט ארוחות יומי שקול, מאוזן ובריא".
ענבל קרקו, הדיאטנית הראשית של החברה: "'התפריט המואץ' עשיר יחסית במזונות חלבוניים מן הצומח ומן החי, כמו עוף, דגים ומוצרי חלב, ומוקפד בכמות ובאיכות המזונות הפחמימתיים: הכמות מוגבלת יחסית לתפריט הישראלי הממוצע, אך בעיקר מהסוג שמסייע בהרזיה - מזונות שהאינדקס הגליקמי שלהם נמוך יחסית, כמו קטניות, פסטה, אפונה, בטטה. הניסיון הנצבר שלנו מוכיח, ויש לכך גיבוי במחקרים מדעיים, שמזונות חלבוניים תורמים לתחושת השובע ומסייעים להרזיה בזכות הפחתה בכמות האינסולין שהגוף מפריש בתגובה לארוחה. התפריט החדש מאוזן לחלוטין, אינו קיצוני משום בחינה, ומכיל מזונות מכל קבוצות המזון: ירקות, פירות, לחם ודגנים, בשר, חלב ואפילו מתוקים. עובדה זו הופכת אותו לתפריט ידידותי, כזה שאפשר לחיות איתו לאורך זמן".
שומרי משקל היא הזכיינית הישראלית של Weight Watchers Int, החברה המובילה זה יותר מ-40 שנה את שוק שירותי ההרזיה בארץ ובעולם. שיטת ההרזיה של "שומרי משקל" משלבת את תוכנית SWITCH לשינוי בחשיבה, בהרגלים ובאכילה, מפגשי תמיכה קבוצתיים להרזיה על בסיס שבועי ותזונה על-פי שיטת הנקודות הייחודית ל"שומרי משקל" (נקודה היא שקלול של קלוריות, שומן רווי וגודל מנה).
לחברה 400 קבוצות תמיכה בכ-250 נקודות בפריסה ארצית, הנפגשות אחת לשבוע. כמו כן מפעילה החברה את תוכנית "שומרי משקל אצלך בבית", בליווי מדריכה תומכת בטלפון. החברה מפרסמת אחת לרבעון מגזין לקוחות מהודר, בתפוצה של כ-30,000 עותקים, המחולק חינם ללקוחות. כמו כן מוציאה החברה לאור ספרי מתכונים ומפעילה אתר אינטרנט פופולרי, שרושם כ-170,000 כניסות ייחודיות בחודש.

תאריך:  15/05/2008   |   עודכן:  15/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il