X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית הוד השרון וארגון הליונס
▪  ▪  ▪

בשבת הקרובה ה-17.5.08 תתקיים בהוד השרון "צעדת האביב למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים" של עיריית הוד השרון בשיתוף ארגון הליונס. מטרות הצעדה הינן העמקת המודעות לנושא קבלת הילד השונה וכן גיוס כספים להקמת פארק משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר ולסיוע לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לילדים עם מוגבלויות.
אחת מהנערות שהדליקו משואה בערב יום העצמאות הייתה יעל ברזילי שמוכיחה לנו שיש גם נוער אחר. יעל, תלמידת כתה י"א בתיכון 'הדרים' בהוד השרון וסגנית יו"ר מועצת התלמידים, מנהלת את סניף 'כנפיים של קרמבו' - תנועה לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בהוד השרון.
כחלק מפרויקט "צעדת האביב" החלה להפעיל מערכת החינוך העירונית בהוד השרון תוכנית חינוכית-ערכית למען קבלת השונה שמטרתה להעמיק את המודעות בנושא ילדים בעלי מוגבלויות. בשבועות האחרונים הועברו בעזרת מתנדבי "כנפיים של קרמבו", מערכי שיעור מובנים וסדנאות בנושא קבלת השונה בכל בתי הספר בהוד השרון, החל מכיתות א' ועד לכיתות יא'.
בתוך כך, התלמידים נחשפו לסוגים שונים של מוגבלויות והתנסו בתחושות שונות הנובעות ממוגבלויות, השתתפו בדיון ערכי שהעצים והדגיש את החשיבות בקבלת השונה. כל זאת על-מנת לקרב בין הילדים בעלי המוגבלויות לבין ילדי הוד השרון.
שיאה של התוכנית יתקיים כאמור באירוע חגיגי וייחודי של צעדה - "צעדת אביב", ששני מסלוליה (קצר ונגיש - 2 ק"מ וארוך - 5 ק"מ) יחלו מפארק 4 העונות, ובהן ישתתפו ילדים בעלי מוגבלויות.
ראש העיר, חי אדיב: "עיריית הוד השרון רואה בקבלת השונה ערך חשוב מאין כמוהו ולכן פועלת על-מנת לשלב אנשים בעלי מוגבלויות בפעילויות חברתיות וקהילתיות שונות. אני קורא לתושבים לקחת חלק בפרויקט "צעדת האביב", כולי תקווה כי בהשתתפותם יסייעו תושבי העיר למטרות החשובות שלשמן מתקיימת הצעדה".
עיריית הוד השרון הציגה לאחרונה תוכנית אב לנגישות ומפעילה פרויקטים שונים למען קבלת השונה ביניהם חוג "מתגלגלים בתנועה", "כוכבים בתנועה" ופרויקט "אנפה". כמו כן ביצעה העיריה פעולות הנגשה בשלושה בתי ספר במזרח ובמערב העיר אשר נעשו בהמשך למדיניות העיריה לתת מענה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים.
על-מנת לעלות אל סדר היום הציבורי את "קבלת האחר" בקרבנו וקבלתם על אף מגבלותיהם, מוזמנים כל תושבי השרון והסביבה לקחת חלק ב"צעדת האביב". בסיומה של הצעדה אשר מחיר ההשתתפות בה עומד על 20 ₪ לאדם, ייערך הפנינג ומופע בהשתתפות אמנים ולהקות עירוניות שנעתרו להופיע בהתנדבות למען המטרות החשובות שצויינו לעיל.
מכירת הכרטיסים בעיצומה והיא מתקיימת בבתי הספר, במרכז האומנויות ובמזכירות אגף החינוך. ביום הצעדה ימכרו כרטיסים בשלושה מוקדים בפארק.

תאריך:  15/05/2008   |   עודכן:  15/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il