X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
AXE [צילום: יח"צ]

מותג AXE מבית יוניליוור, מתרחב ומשיק קטגוריה חדשה בישראל - ג'ל רחצה לגברים בלבד בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון ₪.
בהמשך להצלחת סדרת הדאודורנטים של המותג אשר הושקה בישראל לפני כ-3 שנים, ושינתה את שוק הדאודורנטים לגברים בישראל, בזכות הפניה לגברים צעירים עם מוצר שהינו דאודורנט ספריי גוף, מגיע עתה AXE עם קטגוריה חדשה - ג'ל רחצה לגברים, המתמקדת בגילאים 13 - 25.
הסדרה כוללת 5 מוצרי ג'ל רחצה לגברים, המשלבים ריח מפתה עם ניקיון יסודי ותחושת רעננות מדהימה. ג'ל הרחצה מוצע בבקבוק בעיצוב ייחודי, שחור, ארגונומי בעל מראה של מוט הילוכים יוקרתי.
שוק הסבונים הנוזליים בישראל נאמד היום בכ-200 מיליון ₪ (נילסן) כאשר אין בשוק שום מותג משמעותי הפונה רק לגברים. מסקר שערכה יוניליוור בקרב גברים בארץ עולה כי 84% מהם משתמשים בסבון נוזלי מתוך המבחר המוצע בשוק. 76% מהנשאלים ציינו כי היו מעדיפים סבונים עם ריחות גבריים יותר. נושא הריח מהווה בעיניהם פרמטר מוביל בבחירת סבון רחצה ואחריו פרמטר הניקיון.
בעולם, AXE הינו בין המותגים המובילים בקטגורית הסבונים כולה. בארצות הברית AXE הינו המותג השלישי בגודלו (שלוש שנים מהשקתו) עם נתח שוק של 8.7% וצמיחה של 46% בין 2005 ל-2006. באירופה מחזיק המותג בנתח שוק של 6.2% עם צמיחה של 54% בין השנים 2001 ל-2006.
רותי סלמון גולדברג, מנהלת שיווק תחום טיפוח הגוף ביוניליוור ישראל: "AXE הינו מותג מוביל בתחום הדאודורנטים לגברים בארץ ובתחום הטיפוח לגברים בעולם. חזונו של המותג הינו להפוך לאייקון טיפוח לגבר וככזה עליו להציע לגבר מגוון מוצרים מכל תחומי הטיפוח לגבר. היום, שלוש שנים לאחר השקת סדרת הדאודורנטים בארץ, מתרחב המותג וחונך קטגוריה חדשה אשר לא טופלה עד כה בישראל - ג'ל רחצה ייעודי לגברים. השקת הסדרה החדשה נשענת על בסיס ההצלחה של סדרת הדאודורנטים, אשר פתחה אף היא קטגוריה חדשה בישראל (ספריי לגוף) ובעקבות זיהוי הצורך הצרכני בסבונים ייעודיים לגבר, בפורמט מיוחד לגברים ובריחות הייחודיים המצליחים של AXE. אנו בטוחים כי הסדרה החדשה תזכה להצלחה גדולה בדומה לסדרת הדאודורנטים של המותג".
השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין שילוט וטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, ברוח המותג תחת המסר "How Dirty Boys Get Clean" - מסר מתוחכם המתמקד בחלק המבוגר יותר של קהל היעד (20+). הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובערוצים 2, 10 ו-24 למשך כחודש.
במקביל תיערך ברשת ובשטח פעילות ברוח הסדרה והקמפיין החדש במטרה להמשיך ולשתף את הצרכנים בחוויות AXE יוצאות הדופן.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, אקס, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  18/05/2008   |   עודכן:  18/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il