X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ווינד ריבר
▪  ▪  ▪

צוללות חיל הים המלכותי הבריטי החדשות, מדגם Astute, יצויידו בתורן אופטרוני (פריסקופ) חדש, שישפר משמעותית את יכולות הראות של הצוללת, מבלי להסגיר את מיקומה לאניות אויב. מערכת הפריסקופ החדשה תוכננה ונבנתה ע"י חברת Thales הבריטית, המתמחה במערכות אלקטרוניקה תעופתיות וצבאיות, ומופעלת ע"י מערכת הפעלה בזמן אמת של ווינד ריבר, VxWorks mission-critical real-time operating system.
צי צוללות ה- Astute החדש יפטרל באוקיאנוסים ברחבי העולם תוך מזעור הסיכון להתגלות ע"י אניה או צוללת אויב, באמצעות שימוש במספר טכנולוגיות המקטינות את חתימת הסונאר של הצוללת. אולם, נקודת התורפה העיקרית של צוללת היא כאשר מפקדה משתמש בפריסקופ, כדי לחזות בפני הים. התורן האופטרוני החדש אינו חלק מגוף הצוללת, והוא נפרס מתוך ה"סנפיר" (גשר הפיקוד) של הצוללת, ומבצע סריקה מהירה של 360 מעלות של האזור שמעל פני הים, מה שמאפשר למפקד לנתח את נתוני התמונה באופן מיידי ומהיר, ולמזער את הסיכון לגילוי.
התורן החדש מופעל ע"י מערכת ההפעלה של ווינד ריבר, בשילוב עם מעבד ארבע-ליבות מסוג PowerPC Altivec וסביבת פיתוח AdaCore GNAT Pro. לתורן מערכת ייצוב בעלת 3 צירים, מצלמת וידאו וכן מצלמה תרמית, המופעלת ע"י חום. המערכת מסוגלת לפעול בכל תנאי הים ומזג האויר, בטמפרטורות שנעות ממינוס 15 מעלות ועד ל-60 מעלות צלזיוס, ואף לשרוד פיצוץ שאירע בקרבת הצוללת. באמצעות טכנולוגיות חדשות אלו, יכולה צוללת ה- Astute, שנולדה במקור ללוחמה נגד צוללות, לקחת חלק במבצעים ימיים רחבי היקף, לירות טילי שיוט מסוג טומהוק מצינור הטורפדו ולסייע בפריסת כוחות מיוחדים בשטח.
"ברור שעל מערכת מורכבת וחשובה, כמו התורן האופטרוני, להיות קשיחה, עמידה ובעיקר - אמינה מאוד", אומר דיוויד קוקמן, מנהל צוות הפיתוח ב-Thales, "ולכן השימוש במערכת ההפעלה VxWorks היה מתבקש מאליו - בזכות רמת הביצועים הגבוה והאמינות שלה".
לדברי יובל צוק, מנכ"ל ווינד ריבר ישראל: "השימוש בטכנולוגיה של ווינד ריבר בתחום התעופתי והצבאי נפוץ מאוד - החל מרכבי המאדים של נאסא וכלה במטוסי הטורנדו של חיל האוויר המלכותי. השימוש במערכת ההפעלה VxWorks שלנו עבור הפריסקופ החדש, מוכיח את רמת ביצועיה הגבוהה ואמינותה - גם עבור מערכות ואפליקציות ימיות".
אודות ווינד ריבר
Wind River הינה מובילה עולמית בתחום מיטוב תוכנת התקנים (DSO), מאפשרת לחברות לפתח ולהפעיל תוכנות טוב יותר, מהר יותר, בעלויות נמוכות יותר ובאמינות גבוהה יותר. הפלטפורמות של Wind River הן פתרונות פיתוח משולבות לכל צורכי החברה. הן מפחיתות את המאמץ, העלות והסיכון הנדרשים וממטבות את האיכות והאמינות בכל שלבי תהליך פיתוח התוכנה החל מהרעיון וכלה במוצר המוטמע. Wind River נוסדה בשנת 1981. מטה החברה נמצא באלמדה, קליפורניה, ויש לה סניפים ברחבי העולם כולו.

תאריך:  20/05/2008   |   עודכן:  20/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיתוח של ווינד ריבר יגן על צוללות הדור הבא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il