בשנים האחרונות הפך המטבח לחלק אינטגרלי מהבית, הגברים הכפילו את זמן השהייה שלהם במטבח והם נהנים לבלות בו יותר זמן מבעבר, גם לצורכי בישול ואפייה...
מסקר שערכה חברת מטבחי הדקל במהלך דצמבר 2007, בקרב 500 נשאלים בעלי משפחות בגילאי 30-50, עולה כי בשנים האחרונות המטבח הפך לחלק אינטגרלי מהבית והגברים מבלים בו יותר זמן מבעבר.
חברת מטבחי הדקל, מהחברות הוותיקות והמובילות בעיצוב וייצור מטבחים בישראל, בשיתוף עם מעצבי האופנה המובילים בישראל, מציגה בימים אלה פרויקט עיצוב מיוחד במינו: גבר מי שמבשל...
במסגרת פרויקט גבר מי שמבשל... יצרו מעצבי האופנה סינרי בישול ואפייה, בעלי אמירה עיצובית, במיוחד עבור הגבר הישראלי שלאחרונה החל להשתלט על המטבח, ולא רק בשביל לאכול... המעצבים שנטלו חלק בפרויקט הם: רונן חן, ארצי יפרח, ששון קדם, דורון אשכנזי, יובל רביד, דיויד ששון, עידו רקנטי ורון מנדלמן.
כל הסינרים המעוצבים יוצגו למכירה בסניף מטבחי הדקל ברמת השרון (סוקולוב 86, מס' טלפון: 03-5475144) החל מיום ראשון,1.6.2008 במחיר של 1,290 ₪ לסינר. כל מעצב יתרום את כספי הסינר שנמכר לטובת ארגון צדקה על-פי בחירתו.