X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברא - צמחי מרפא
▪  ▪  ▪
ברא - צמחי מרפא

חברת "ברא" העוסקת זה למעלה מעשור, בייצור תמציות צמחי מרפא ובטיפול פיטו-תראפי (על בסיס רפואת צמחים מתקדמת) משיקה רשת מרכזים פיטו-תראפיים ראשונה מסוגה בישראל.
רשת מרכזי הבריאות תשא את השם "ברא - עולם צמחי המרפא", ותכלול מוצרים ופורמולציות על טהרת הצומח לטיפול בבעיות רפואיות ולשיפור מצב הבריאות והחיוניות, קליניקות לאבחון וטיפול פיטו-תרפי, יועצים מקצועיים, פינות לקבלת מידע בנושא בריאות, רפואת צמחים ואיכות חיים ופינות טעימה והתנסות. היקף ההשקעה בהקמת הרשת עומד על כ-5 מיליון ₪.
סניפה הראשון של רשת המרכזים על בסיס הקונספט הנוכחי נפתח בימים אלה במרכז ת"א, על-פי קונספט זהה יחל לפעול מרכז נוסף בצד מרכז הפיתוח והייצור הפועל בקיבוץ הזורע שבצפון הארץ כבר משנת 2006.
לדברי מייסד "ברא", הפיטו-תרפיסט שרון קוצר, "המטרה בהקמת רשת המרכזים "ברא - עולם צמחי המרפא" היא הפצת הבשורה הפיטו-תראפית של "ברא" שבבסיסה היכרות מעמיקה עם עולם צמחי המרפא וניסיון טיפולי שיטתי מצטבר ורב-שנים. המרכזים מאפשרים ל"ברא" להרחיב את החשיפה של עולם הפיטו-תראפיה, על כל מגוון יתרונותיו, לקהלים רבים נוספים.
הנחת העבודה שלנו ב"ברא" היא שמידע, ידע ואבחון מדויק וממוקד הם מרכיבי יסוד חיוניים במציאת הפיתרון, הספציפי, הממוקד והיעיל ביותר עבור המטופל. לכן, הרציונל העומד בבסיס השיטה של רשת מרכזי "ברא - עולם צמחי המרפא" הוא רכישה חווייתית מושכלת, המבוססת על ידע מוקדם, או על ידע בסיסי שניתן לרכוש תוך כדי ביקור במקום".
לדברי שותפו של קוצר ב-"ברא" גולן רז, "שוק הרפואה הטבעית בישראל מגלגל כ-500,000,000 ₪ בשנה. מתוכם אחוז גדול מרכישות המוצרים מקורו בהתנהגות אינטואיטיבית של הצרכן או בהמלצות בלתי מקצועיות. מכאן שהתנהלות הצרכן בתחום זה דומה לדרך התנהלותו בתחום מוצרי הצריכה יותר מאשר בתחום הבריאות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בסופו של יום, הציבור רוכש מוצרי בריאות כדי להביא לשיפור במצב הבריאותי, ופה נודעת לקנייה מודרכת חשיבות עצומה כדי למקסם את הפוטנציאל להשגת התוצאה הרצויה".
רז מציין כי "בתוך 3 שנים בכוונת החברה לפתוח 10 סניפים ברחבי הארץ, ובמקביל להחדיר את הקונספט לשווקים בינלאומיים".
מרכזי "ברא-עולם צמחי המרפא": בהדרגה לתוך החוויה פיטו-תראפית
הקונספט עליו מבוססים מרכזי "ברא" הוא מעבר בין ארבע תחנות (ארבע קטגוריות מוצריות), העורכות למבקר היכרות עם תחום הפיטו-תרפיה ומכניסות אותו אל החוויה הפיטו-תרפית באופן מובנה והדרגתי. המסלול אל תוך עולם צמחי המרפא של "ברא" מתחיל במוצרים המספקים הנאה וכיף, עובר במוצרי טיפוח איכותיים על טהרת הצומח, ממשיך במגוון מוצרים ייעודיים להיריון, לידה והרך הנולד ומסתיים במוצרים צמחיים לטיפול בבעיות שונות במערכות הגוף.
מעבר למגוון מוצרים מרכזי "ברא - עולם צמחי המרפא" מציעים ללקוחות המבקרים במקום קליניקה טיפולית המופעלת על-ידי מיטב המומחים בתחום רפואת צמחים ורפואה הוליסטית, אזורי קריאה ולימוד בנושא בריאות ואיכות חיים, טעימות התנסות במוצרים על טהרת הצומח.
לרשות לקוחות המרכז עומד צוות של יועצים מקצועיים מעולים בתחום הפיטו-תראפיה. הצוות המקצועי מקבל כל לקוח ומלווה אותו באופן אישי במהלך הביקור במרכז, עורך היכרות עם הלקוח ועם צרכיו הבסיסיים, כדי להתאים לו טיפול אישי מדויק ויעיל ביותר מתוך המגוון המוצע בחנות.

תאריך:  25/05/2008   |   עודכן:  25/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il