X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוכל ביתי ניר עציון
▪  ▪  ▪
אוכל ביתי ניר עציון [צילום: פליפ מטראי]

"אוכל ביתי ניר עציון", המתמחה בשיווק ארוחות מוכנות, אורזת את הטעם הביתי גם במקפיא ומשיקה סדרה חדשה של ארוחות קפואות מוכנות לאכילה, באריזות אישיות. הסדרה החדשה תימכר במקפיאים ברשתות השיווק ובחנויות המזון. בהשקת הסדרה מרחיבה "ניר עציון" את קו מוצרי הארוחות המגוון של החברה שכולל ארוחות מוכנות מצוננות.
השקת הסדרה מתבצעת לאחר מחקרי שוק מעמיקים שביצעה אוכל ביתי ניר עציון, שמהם עלה הצורך והביקוש לארוחות מוכנות קפואות גם בשוק הישראלי, וכן בעקבות הצלחה גורפת של הקטגוריה בארה"ב ואירופה. מנתוני מכון הסקרים הבינלאומי "יורו מוניטור" עולה ביקוש גבוה למוצרי הארוחות המוכנות הקפואות עם נתוני מכירות של כ-9 מיליארד דולר בממוצע לשנת 2007 בארה"ב, כ-4.5 מיליארד דולר בגרמניה קרוב ל-3 מיליארד דולר באיטליה ומעל מיליארד דולר באנגליה.
הסדרה החדשה של "ניר עציון" כוללת ארוחות המורכבות משילוב בין מנה בשרית או צמחונית, פחמימה וירקות: נתחי אנטריקוט עם ניוקי וירקות, נתחי חזה עוף עם ירקות וקוסקוס מלא, סטייק פרגית עם קינואה וירקות, קיש אנטיפסטי ים תיכוני וספגטי בולונז.
לדברי ד"ר צבי טנא טכנולוג המזון של החברה האחראי על פיתוח מוצרי הסדרה, "בייצור סדרת המוצרים הקפואים, ממשיכה "ניר עציון" להקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות החומרים. מוצרי הסדרה מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, שמן קנולה העשיר באומגה 3 ואינם כוללים חומרים משמרים".
משה נזרי מנכ"ל "ניר עציון" מסר: "בפיתוח סדרת המוצרים הקפואים של "ניר עציון" השקיעה החברה כמיליון ש"ח, שהופנו לפיתוח קו המוצרים החדשים, ציוד טכנולוגי חדיש, עיצוב אריזות, ולפעילות שיווקית וקידום מכירות". לדבריו, בעתיד, הרחבת הפעילות השיווקית תתבטא גם בכניסה לקטגוריות חדשות נוספות בתחום מזון הנוחות והמוצרים המוכנים לאכילה.
המוצרים ישווקו באריזות נוחות חדשות, כחלק ממהלך שינוי אריזות כולל של החברה. כל מנה תוגש במגשית איכותית אישית ונוחה לאחסון, המאפשרת פתיחה חוזרת. הערכים התזונתיים של המוצרים מופיעים בהבלטה על גבי האריזות בשקיפות מרבית עם דגש על צילום המוצר.
עוד הוסיף נזרי: "ניר עציון" הפכה למותג המוביל בתחום הארוחות המוכנות עם מותג מצליח בתחום המוצרים המוכנים המצוננים. מתוקף מחויבותנו, כמובילי שוק, למתן מענה שלם למגוון הרגלי הצריכה ולאספקת מגוון רחב של פתרונות, המשכנו את המהלך באמצעות יצירת סדרת מוצרים קפואים. מדובר בשוק בעל שיעור צמיחה גבוהים ביותר באירופה ובארה"ב, המאפשר לצרכנים ליהנות מארוחות מוכנות איכותיות, בטעם ביתי, תוך התאמה להרגלי הצריכה של מגוון קהלים. עם החדרת הסדרה החדשה אנו צופים גידול של 20% במכירות החברה ולקפיצת מדרגה בהיקפי הצריכה של כלל שוק מוצרי הארוחות המוכנות בישראל".
השקת הסדרה החדשה של "ניר עציון" תלווה בפעילות קידום מכירות בנקודות המכירה הכוללת טעימות.
תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il