X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'הבצפר'
▪  ▪  ▪
הבצפר

"הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום של חברות הפרסום, משיק קמפיין ייחודי וראשוני במטרה למשוך את תשומת לבם של אקדמאים מוכשרים מהמכללות והאוניברסיטאות המובילות בארץ המחפשים עניין ורוצים ללמוד עוד תחום מאתגר במיוחד.
לשם כך, רכש "הבצפר" את כל לוחות המודעות המרכזיים בתוך המוסדות האקדמיים ופונה בקמפיין יצירתי בהדגשה מכוונת לכישורים האישיים על-ידי התובנות המניעות את הסטודנט הרצוי לבצפר. הקמפיין בעלות כוללת של - 100 אלף ₪. "גלר נסיס", הוא משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין.
ענף הפרסום דורש כוח אדם איכותי למקצועות מובילים כגון ניהול תיקי לקוחות וניהול אסטרטגיה. קיים ביקוש גובר לבוגרים של הבצפר במסלולים אלו. השילוב הוא מנצח, מצד אחד ביקוש ומצד שני הרבה מאוד אקדמאים שלמדו מקצועות לשם התואר בלבד המחפשים אתגר ועבודה בעלת עניין, רבים מהם תופסים את מקצועות הפרסום כמקצועות לאנשים קריאטיביים בלבד, הבצפר פונה לאותם אנשים בעלי תשוקה לעבודה לא שגרתית. ללמוד מקצוע אחר כאשר בסופו מחכה לבוגר מישרה, דהיינו מקום עבודה מרתק.
המיון נעשה כבר בפנייה במודעה, ומאפיין באופן קריאטיבי את הטיפוס אותו הבצפר מחפש למסלולי הלימוד השונים. הטקסט של המודעות מהווה את הקאטצ'. הטקסט נוגע באינטלקטואל האנושי ומדגיש כיוונים וצדדים ייחודיים לאותם אקדמאים המסוגלים להיקשר אליהם. ובהם הבצפר חפץ.
הבצפר
"הבצפר", בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני כ-7 שנים על-ידי איגוד חברות הפרסום, במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום במס' מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, קופירייטינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע של 65% השמה לעבודה בענף.

תאריך:  01/06/2008   |   עודכן:  01/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אושרת קמחזי
- הודעה מטעם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
משה סוויל
- הודעה מטעם תנועת 'מבראשית'
אורָן תייר
- הודעה מטעם שוקי וייס, מפיק המופע
אורלי אריאלי
- הודעה מטעם תמנון
חיה מן
- הודעה מטעם העמותה לתרבות הפנאי - עיריית חדרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il