X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חורי הפצה
▪  ▪  ▪
סאן אנד קייר

חברת 'אפי חורי הפצה' שנוסדה ב-1978 ונחשבת למובילה בתחום הפצת מוצרי הצריכה בשוק הפרטי נכנסת לקטגוריית מוצרי הגנה משמש ומשיקה מותג בשם SUN&CARE - סדרת תכשירי הגנה מקרינת השמש בהשקעה מוערכת של 1.5 מיליון ₪, באריזות מעוצבות וייחודיות ובמחירים משתלמים.
פיתוח סדרת SUN&CARE נמשך למעלה משנה, והתבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות שנבחנו בארץ ובעולם. כתוצאה ממחקרים אלו פותחו מספר מאפיינים ייחודיים לסדרה כגון עיצוב וניחוח בינלאומיים, אריזות המתאימות לשימוש יומיומי בתכולה של 200 מ"ל במגוון מסנני קרינה, כמו כן הושקו בסדרה קרמי הגנה לפנים בתכולה של 60 מ"ל ועוד.
עמית סיון מנהל השיווק של 'חורי הפצה' מוסר כי: "כחלק מהרחבת פעילות החברה וכניסה לתחומים חדשים בהתאם לאסטרטגיה של החברה ראינו בתחום תכשירי ההגנה מהשמש קטגוריה חשובה שבאמצעותה אנו צופים לכבוש נתח שוק ולהגדיל את מכירות החברה".
החדרת סדרת תכשירי ההגנה תלווה בתמיכה פרסומית של מודעות בעיתונות הארצית והמקומית ופוסטרים בנקודות מכירה.
סדרת תכשירי ההגנה SUN&CARE פותחה ומיוצרת במעבדות קרליין (פרמאגיס), כל המוצרים נבדקו והוכחו דרמטלוגית ואושרו על-ידי משרד הבריאות, עומדים בתקנים המחמירים בעולם להגנה מקרינת השמש: התקן האוסטרלי והתקן הישראלי. קו המוצרים בסדרה כולל בקבוקים חדשניים לנוחות מירבית, במחירים משתלמים במיוחד, התחליבים והקרמים בעלי מרקם קליל, עמידים במים, מסייעים במניעת נזקי העור, מועשרים בלחות, ויטמינים וחומרי הרגעה.
טווח מחירים מומלצים לצרכן נע בין 25 ל-45 ₪.
סדרת המוצרים החדשה תשווק בחנויות החברה, ברשתות השיווק המובחרות ובכ-2,500 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ.
אודות 'חורי הפצה'
חברת א.פ.י חורי הפצה בע"מ נוסדה בשנת 1978 ע"י אשר ויצחק חורי. החברה נחשבת כיום למובילה בתחומה, ומעניקה שירותי שיווק והפצה של מוצרי צריכה NON FOOD בכל רחבי הארץ. החברה מפיצה ומשווקת ברחבי הארץ למעלה מ-100 מותגים מקומיים ובינלאומיים לצד מותגים פרטיים. בשנת 2004 השיקה החברה את המותג הפרטי הראשון שלה בתחום הטואלטיקה והטיפוח BEST אשר מציע מגוון רחב של מוצרי טואלטיקה. מותג פרטי נוסף בתחום האיפור והבישום CLASSIC COSMETICS. ולאחרונה נוסף למותגי החברה המותג EXTRA בתחום המוצרים לטיפוח הבית והניקיון. כל המותגים הפרטיים מצטיינים באיכות גבוהה, עיצוב מוקפד ומחירים משתלמים.
בתחום הקוסמטיקה והבישום החברה משווקת בלעדית את המותג LA SERA MILANO הכולל קו מוצרי איפור וטיפוח איכותיים וחדשניים המוצעים במחירים אטרקטיביים. המותגים נמכרים ברשתות השיווק המובילות ובכ-2,500 נקודות מכירה פרטיות ברחבי הארץ, כמו כן, ניתן למצוא את המותגים בחנויות החברה המצויות במרכז תל אביב.

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il