X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בוניטה דה מס
▪  ▪  ▪

המותג בוניטה דה מס, חברה להלבשה תחתונה בעיצוב איטלקי, עולה בקמפיין טלוויזיוני ובעיתונות הארצית ממש בימים אלה בהשקה של 2 מיליון ₪.
הקמפיין הטלוויזיוני עלה החל מה- 4 ביוני בשני סרטונים בהם מככבת הפרזנטורית בר רפאלי כשלגופה החטוב לנג'רי יוקרתיים מבית היוצר של המותג. בסרטון הראשון מציגה בר רפאלי לנג'רי שרק בעזרתו תספר לגבר שלה כמה היא "הוציאה" בשופינג, ובסרטון השני מציגה בר רפאלי סט הלבשה תחתונה שגורם לך לרקוד. סיסמת הקמפיין: 'גלי את האיטלקיה שבך'. שלוחות המדיה: ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, עיתונות ארצית, אינטרנט וקטלוג.
על קמפיין הפרסום עבד משרד הפרסום בנדה; "הקמפיין כולו מושתת על המוטיבים של המותג אשר לפיהם נבנתה קולקציית הקיץ ומייצגים את ערכיה של בוניטה דה מס ואומר, יוקרה, חושניות וסקס אפיל בינלאומי", מסביר מנכ"ל המשרד גולן בן דוד.
בוניטה דה מס התברגה בשנים האחרונות בין חמשת המותגים המובילים בארץ בתחום ההלבשה התחתונה ומשווקת ברשתות ההלבשה התחתונה הגדולות בארץ.

תאריך:  06/06/2008   |   עודכן:  06/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il