סונול יוצאת בקמפיין לקידום משקאות מרעננים ואנרגטיים במחירי מבצע כחלק ממהלך רחב וכולל לתמיכה בקונספט השיווקי החדש: "להיטען מחדש", שהושק באפריל האחרון.
הקמפיין יעלה ביום ראשון, ה- 15 לחודש, בהיקף כולל של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי. במסגרת הקמפיין תקדם סונול משקאות מרעננים ואנרגטיים אשר "יטעינו מחדש" את קהל לקוחות Sogood:
- שתי פחיות משקה אנרגיה XL במחיר מבצע.
- שתי שישיות מים אקווה נובה ב-21 ₪.
במהלך השנה הקרובה תצא סונול במספר שיתופי פעולה ומבצעים שיתמכו בקונספט השיווקי החדש.
סרט הפרסומת ממשיך את הקו הפרסומי מקמפיין ההשקה, בו מוצג עולם בו לכל האנשים יש מפתח קפיצי מסתובב בגב, המשמש להטענתם באנרגיה מחודשת. כל האנשים בפרסומת עייפים מאוד והמקום בו הם נטענים מחדש ומקבלים כוחות הוא סניף של חנות Sogood, הנמצא במתחם תחנת התדלוק של סונול, אליו הם נכנסים כדי להתרענן. נציג המכירות במקום מותח את המפתח הקפיצי שבגבם ומעניק להם כוחות מחודשים.
פס הקול שנבחר ללוות את הפרסומת הוא השיר "I feel good" של הזמר ג'יימס בראון. לשיר הוקלטה גרסת כיסוי מיוחדת בגרסת ג'אז המתגברת לקראת שיאו של סרט הפרסומת - הטעינה מחדש.
אודות הקונספט השיווקי החדש שהשיקה סונול באפריל 2008
הקונספט השיווקי החדש, שהושק באפריל 2008, מתבסס על התובנה הצרכנית לפיה בכוחן של תחנות התדלוק ורשת חנויות Sogood שבבעלות סונול "להטעין מחדש" הן את הנהגים והן את כלי הרכב אותם הם משרתים. הקונספט נבחר בשל יכולתו לתת ביטוי לשני מנועי הצמיחה של סונול: תחום הליבה של החברה: דלקים ושמנים המספקים אנרגיה לרכבים ולתעשיה, ו- Sogood, רשת חנויות הנוחות של סונול, המעניקה חווית "טעינה מחדש" פיסית ונפשית ללקוחות סונול.
בשנת 2007 החלה סונול בתנופת צמיחה והתרחבות. תמיר פוליקר, מנכ"ל החברה, הוביל שינוי אסטרטגי ותפיסתי להפיכת סונול מחברה סיטונאית בתחום הדלקים לחברה המנהלת מתחמים קמעונאים תוך מגע ישיר עם הלקוח. בהתאם להשקפת עולם חדשה זו ערכה סונול מספר מהלכים לחיזוק מערך השיווק והקמעונאות שלה, כולל מהלך חידוש ומיתוג מחדש של התחנות וחנויות הנוחות שלה ברחבי הארץ.
בחודשים שקדמו להשקה הובילה סונול, באמצעות חברת המיתוג "קונספטיקה", ומשרד הפרסום רגב קוויצקי, תהליך חשיבה אסטרטגית אשר הוביל ליצירת קונספט שיווקי ואסטרטגי חדש. במסגרת תהליך זה נערכו מחקרים, קבוצות מיקוד וראיונות עומק, במטרה להביא לביטוי בצורה אופטימאלית את השינויים שערכה החברה ואת יתרונותיה כלפי קהלי המטרה.
מקור כוחו של קונספט "להיטען מחדש" שנבחר, הוא בחיבור הברור והמובהק לתחום תחנות הדלק וחנויות הנוחות. הקונספט נבחר מתוך האמונה כי רעיונות פשוטים, ברורים והגיוניים ליישום לאורך זמן מייצרים ערך אמיתי ללקוח.