ניופאן, יבואנית האלקטרוניקה והחשמל המובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה ומשיקה קו חדש של מוצרי טיפוח חשמליים של מותג היוקרה הבינ"ל רוונטה. מדובר בקו של כ-20 מוצרים בארבע קטגוריות: מייבשי שיער, מעצבי שיער, מסירי שיער ומכונות תספורת.
קו המוצרים ישווק ברשתות השיווק למוצרי חשמל ובשלב מאוחר יותר מתכוונת ניופאן להרחיב את השיווק באמצעות ערוצי הפצה נוספים בהם רשתות הפארם ומספרות. ניופאן תשקיע בהשקה כמיליון שקלים, אשר תכלול קמפיין עיתונות ופעילות ענפה בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
רוונטה (ROWENTA) הינו מותג פרימיום בינ"ל שנוסד בגרמניה ונהנה ממוניטין של למעלה מ-120 שנה בפיתוח מוצרי נוחות לבית. סיפור הצלחתה של רוונטה נשען על חדשנות והמצאות ייחודיות ומוצריה מצטיינים בקידמה טכנולוגית, בעיצוב קלאסי ובאיכות בלתי מתפשרת. המותג רוונטה מיוצר ע"י קבוצת SEB הצרפתית, יצרנית מובילה של מוצרים מתקדמים בתחום מוצרי החשמל והנוחות לבית. SEB מגלגלת מחזור מכירות שנתי של 2.8 מיליארד יורו, פועלת בכ-120 מדינות עם 19,500 עובדים ברחבי העולם.
לדברי צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן, השקת קו מוצרי הטיפוח של רוונטה הינו מהלך אסטרטגי כחלק מהרחבת פעילותה של החברה מעבר למוצרי החשמל והאלקטרוניקה המסורתיים לבית ולמטבח. השקה זו ממשיכה את מהלכי כניסתה של החברה לתחום המחשבים עם המותג Acer לפני כשנתיים ולתחום הסלולר עם HTC בשנה האחרונה.
היקף שוק מוצרי הטיפוח החשמליים המיועדים לשימוש ביתי מוערך בכ-75 מיליון שקלים בשנה. מוצרי רוונטה יימכרו בטווחי מחיר של החל מ-179 ₪ למייבש שיער ועד 699 ₪ למברשת עיצוב אקטיבית.
אודות ניופאן
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן טלקום", "ניופאן IT", הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,BOSE ,HAIER ,JBL, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, מולינקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER ו- HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.