X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יו
▪  ▪  ▪

You עולה בקמפיין אנימציה טלוויזיה ועיתונות חדש באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בעלות כוללת של 1.25 מיליון שקל. הקמפיין הוא קמפיין טלוויזיה Hard sale ראשון ל-You המודיע על עשרות מוצרים בחצי מחיר ברשתות "מגה", "מגה בעיר", "פיצה האט", "KFC", "אלונית" ו-"סגפרדו".
הקמפיין הוא תחת הסיסמא "You Day חוזר" ומודיע על חגיגת קניות היסטרית למשך יומיים 29-30.6 ברשתות המשתתפות.
הקמפיין שם דגש על המסר של חגיגת הוזלות על מגוון מוצרים למחזיקי הכרטיס באמצעות עשרות כדורים צבעוניים הקופצים מתוך מכונת מסטיקים ומשתוללים על המסך. שרשרת הכדורים הצבעוניים הם לב הלוגו ולכן נבחרו גם הפעם לייצג את You. לכדורים מספר רב של משמעויות: הצבעוניות הרבגונית החזקה והמרגשת נגזרת מצבעי המותגים המשתתפים בקואליציה החדשנית הזו; עולם הקמעונות מתאפיין בצבעים חזקים ואנרגטיים, שופעי אדרנלין ומניעים לפעולה; הכדור הינו צורה שלמה והרמונית עם משמעויות חיוביות רבות המלוות אותנו עוד מתקופת הילדות; תנועת הסיבוב סביב האותיות מסמלת את הרעיון המרכזי של הלוגו: אתה הלקוח במרכז, הלכה למעשה - מוקף ע"י המותגים שמשרתים אותך ביום-יום ומאפשרים לך ליהנות ממגוון עצום של אפשרויות, הטבות, מתנות, מבצעים והחזרי קנייה.
הקמפיין יעלה ל-4 ימים ומוערך בעלות כוללת של מיליון ו-250 אלף שקל. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 9, 10 ו-24, בעיתונות הכתובה ובנקודות המכירה.

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il