X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪
דומינו'ס פיצה

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, המעלה על הנס את מסר הטריות שמלווה את הרשת מאז היווסדה. הסלוגן החדש שנבחר לקמפיין: "IT'S FRESH. IT'S DOMINO'S", מגלם בתוכו את ערכי הטריות, האיכות והטעם של מוצרי הרשת.
סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 9. כמו כן, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה.
סרטון הטלוויזיה החדש, שם פוקוס על הירקות הטריים, הבצק המשובח וגבינת המוצרלה האיכותית, שמרכיבים את הפיצה הטרייה של דומינו'ס. תוך כדי הקריינות, עולות תמונות של עגבניות טריות בתערובת עשבי תיבול ייחודית היוצרות את הרוטב העשיר של הפיצה, בצק משובח הנאפה בכל יום על-פי מתכון רב שנים, תוספות טריות שנבחרות בקפידה ו- 100% גבינת מוצרלה איכותית מבעבעת. התמונות של חומרי הגלם הטריים והאיכותיים, יחד עם המוזיקה הנעימה המתנגנת בסרטון, מעניקים תחושה של טריות, בריאות, רעננות ואיכות לא מתפשרת.
במסגרת קמפיין הקיץ, "דומינו'ס פיצה" שכרה את שרותיו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי לכל תמהיל המוצרים שהרשת מציעה. בהתאם לכך, תפריט הקיץ החדש נבחן בקפידה תוך כדי התאמה מלאה לחיך הישראלי. לתפריט הקיץ נוסף מגוון עשיר של מוצרים חדשים: 3 פיצות קיציות עם תוספות מקוריות (פיצה עם סלמון מעושן, אנשובי ועגבניות, פיצה עם צ'וריסוס ובצל מטוגן, פיצה עם פפרוני, בשר בקר טחון וצ'וריסוס), 3 סוגים של מאפי קלצונה איטלקי (קלצונה יווני, קלצונה בשר, קלצונה 3 גבינות), מבחר סלטים בהרכבה עצמית, פלחי תפוחי אדמה בתיבול מיוחד וכן מבחר קינוחים עשיר (כדורי שוקולד, בראוניז ומוס פסיפלורה). במקביל, המוצרים הקיימים בתפריט הקיץ, שודרגו בטעמם, באופן הכנתם ובאופן הגשתם ללקוח.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה, מאז ומתמיד הקפידה הקפדה יתרה על רמת מוצרים גבוהה וטריות לא מתפשרת. כל מוצרינו, מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ביותר: הירקות טריים, הבצק טרי ולא קפוא, הגבינה 100% מוצרלה איכותית, כך שנושא הטריות, הוא חלק מהמהות של דומינו'ס. בקמפיין הנוכחי, החלטנו להעלות בקרב קהל לקוחותינו את המודעות, שכשהם קונים את הפיצה של דומינו'ס, הם קונים טריות! ערך הטריות, מגלם בתוכו את כל הערכים שמאפיינים את הפיצה שלנו- היא טעימה, איכותית, פריכה וטרייה מעל לכל. כמו כן, רצינו לחזק את חווית הטעם של הלקוח ולכן שכרנו את שרותיו של יועץ קולינרי, בכדי לספק לקהל לקוחותינו את המוצרים הטעימים ביותר שניתן להציע בקטגוריית משלוחי הפיצות בישראל".
דומינו'ס פיצה
רשת "דומינו'ס פיצה" מונה 27 סניפים הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il
רשת "דומינו'ס פיצה", הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,600 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות. דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות.

תאריך:  30/06/2008   |   עודכן:  30/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il