X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איתמר מדיקל
▪  ▪  ▪

הודעה לעיתונות
לפרסום מיידי
מחקר לאבחון מוקדם של מחלות קרדיו-וסקולריות בקרב האוכלוסיה האפרו אמריקנית בדלתא של נהר המיסיסיפי מבוסס על טכנולוגיית ה-PAT של איתמר מדיקל
האוכלוסיה האפרו אמריקנית באזור המיסיסיפי סובלת מאחוז תמותה גבוהה כתוצאה ממחלות קרדיו-וסקולריות; טכנולוגיית ה-PAT במכשיר ה ENDO PAT של איתמד מדיקל מסייעת באיבחון מוקדם של מחלות אלו
חברת איתמר מדיקל הודיעה כי בעקבות ההכרה המדעית בטכנולוגיית ה-PAT, החלה החברה את השימוש הקליני בטכנולוגיה זו לאיתור מחלות קרדיו-וסקולריות במחקר ה- Jackson Heart Study (JHS) המתבצע בחסות מכון הבריאות הלאומי האמריקני - National Institutes of Health (NIH) בשיתוף ובהשגחה של ה- Framingham Heart Study.
למרות ירידה משמעותית בשלוש העשורים האחרונים, מחלות קרדיווסקולריות ממשיכות להוות גורם התמותה מספר אחד בארה"ב. אחוזי התמותה ממחלות אלה גבוהים משמעותית באוכלוסיה האפרו-אמריקנית לעומת האוכלוסיה הלבנה בארה"ב.
העיירה ג'אקסון ממוקמת באזור הדלתא של המיסיסיפי ואוכלוסייתה סובלת מאחוז התמותה הלבבית הגבוה ביותר בארה"ב, בעיקר בקרב האוכלוסיה האפרו אמריקנית.
מטרת ה Jackson Heart Study הינה לבדוק את הגורמים המשפיעים על התפתחות מחלות קרדיווסקולריות בנשים וגברים אפרו אמריקנים באזור העיר ג'אקסון. מטרה נוספת של המחקר היא הגברת המודעות להפחתת גורמי סיכון למחלות לב כגון השמנה, יתר לחץ דם וחוסר פעילות גופנית. המחקר שהחל בשנת 2000 וכולל כ-6000 נבדקים בגילאי 35 עד 80 הוא הגדול ביותר שהתבצע על סיכון קרדיווסקולרי באוכלוסיה האפרו אמריקנית.
המחקר, הנערך בשיתוף עם Framingham Heart Study, בודק מגוון רחב של מדדים כולל גורמי סיכון מוכרים, פרופיל גנטי של האוכלוסיה ומצב סוציואקונומי. המחקר משתמש בטכנולוגיית ה-Endo-PAT כמכשיר מרכזי לאיתור בעיות בתפקוד מערכת האנדותל כמדד לאבחון מוקדם של מחלות קרדיו-וסקולריות.
מנכ"ל איתמר מדיקל, ישראל שרייבר אמר: "מחלות הלב מהוות כיום את גורם התמותה מספר אחד באוכלוסיית העולם המערבי. המחקרים החדשים בהם אנו משתתפים מהוים נדבך חשוב נוסף בהכרה עולמית לחברה ולמוצריה. האוכלוסיה האפרו אמריקנית באזור הדלתא של נהר המיסיסיפי, נבדקת לאורך שנים רבות וכעת נוספה להם הטכנולוגיה של איתמר לגילוי מוקדם של ארועי לב עתידיים".
ה-Endo-PAT, שפותח על-ידי איתמר מדיקל, הוא המכשיר הלא-פולשני היחיד עם אישור ה-FDA, המגלה באורח אמין את הפתולוגיה המכונה "הפרעות תיפקוד אנדותלי". במילים אחרות: פגם בחפקוד של השיכבה האנדותלית, שהיא הרקמה הפנימית המצפה את כלי הדם ופעילה בבקרת כיווץ והרחבת העורקים. פגם תפקודי זה מהווה פארמטר עיקרי וסימן מוקדם להתפתחות טרשת עורקים - מרכיב חשוב במחלות לב.
אודות איתמר מדיקל:
איתמר מדיקל בע"מ (TASE:TMR), הינה חברת טכנולוגיה רפואית שגילתה ופיתחה את טכנולוגיית אות ה-PAT) Perepherial Aterial Tone) על יישומיה השונים.
אות ה-PAT, המוגן בפטנט, מהווה "צוהר" בלתי פולשני לתפקוד המערכת הקרדיו-וסקולרית ולמערכת העצבים האוטונומית.
לקבלת מידע נוסף בקרו ב: www.itamar-medical.com

תאריך:  01/07/2008   |   עודכן:  01/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il