X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטפרוטק
▪  ▪  ▪

חברת NetProtek, מפתחת שירותים עסקיים לעולם האינטרנט, מבצעת שינוי מבני ומפצלת את פעילותה לשתי חטיבות. חטיבה אחת תרכז את פעילות הפיתוח של החברה במסגרתה מפותחים פתרונות חדשניים ופתרונות ייחודיים על-פי דרישה ותפעל תחת השם Netprotek Develpoment Labs. חטיבה שניה Netprotek Automated Solutions תנהל את הפעילות השוטפת של השירותים, ובמסגרתה יסופקו הפתרונות המקוונים בתפעול עצמי. פיצול החטיבות נועד להכין את החברה בצורה הטובה ביותר להרחבת פעילותה בחו"ל, תוך מיקוד בשירותים האוטומטיים, ולאפשר מבנה נכון יותר לגיוס הון.
נטפרוטק כבר פועלת כיום באמצעות נציגות בארה"ב המהווה קישור לחברות תקשורת, טכנולוגיה וקמעונאות הנעזרות בפתרונות החברה. נציגויות דומות מתוכננות לקום במערב ובמזרח אירופה, וכן במדינות מפתח נוספות. הפתרונות האוטומטיים ראשונים בהם תתרכז החברה בחו"ל יהיו ה-NetMailer לשליחת דיוורים עסקיים וה-Net.Content להקמה קלה של אתרים. לאחר מכן יתווספו גם ה-Mail2Sms לחיבור בין מערכות דואר אלקטרוני לסלולר, Net.Banner לניהול פרסום מקוון, ועוד.
את חטיבת ה-Development Labs ינהל CTO החברה, ניר מילמן, ואת חטיבת ה-Automated Solutions תנהל ענת אלגזי. המעבר למבנה החדש ילווה במהלך מיתוג באמצעות חברת Nascent אשר תפתח את השפה העיצובית החדשה של החברה.
"המעבר למיקוד בשירותים אוטומטיים לחלוטין מאפשר לנו לצאת במהירות לפעילות גלובלית", אמר מנחם יעקובוביץ', מנכ"ל Netprotek. "אנו נמצאים בנקודה בה הפוטנציאל בשוק עוד עצום, בעיקר לגבי מוצרים לתחום המובייל. אנו נמצאים בשלב של גיוס הון שיאפשר לנו לחזק את הרחבת הפעילות באמצעות הקמת נציגויות נוספות במדינות מפתח ולבצע פעילות שיווקית משמעותית, כמו גם להמשיך ולפתח מוצרים אוטומטיים נוספים".
אודות NetProtek
חברת NetProtek הינה ספקית של מגוון רחב של פתרונות מדיה ואבטחה לעולם האינטרנט הגלובלי בשלושה ערוצים: שירותים, יישומים ואבטחה. פתרונות החברה, מבוססים על היכרות עמוקה עם דרישות וצרכי גולשים, עסקים ומפתחים, וכולם ממוקדים בקלות שימוש וממשק אינטואטיבי. בין פתרונות NetProtek נכללים: אתר BlaBla4u המאפשר להקים אתרים חינמיים, המכיל למעלה מ-5,000 אתרים של משתמשים מרחבי העולם; יישום NET.Content להקמה קלה ומהירה של אתרים עסקיים ופרטיים, NET.Mailer, יישום לשליחת דיוורים מקצועיים; מודולים בתחום אבטחת המידע למפתחי אתרים ועוד. NetProtek מפעילה מדיניות העסקת עובדים בעלי מוגבלויות. www.netprotek.com

תאריך:  04/07/2008   |   עודכן:  04/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירן אלרם
- הודעה מטעם החברה למשק וכלכלה
קרן פז
- הודעה מטעם בנק מזרחי-טפחות
מור שדה
- הודעה מטעם יהודה רחמים - חברה לבניין
ערן גבאי
- הודעה מטעם ואלור
אירית מור
- הודעה מטעם רנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il