X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אופטיקנה
▪  ▪  ▪

רשת אופטיקנה, אשר יצאה לפני כשבוע במבצע חסר תקדים במסגרתו ניתן לרכוש בחנויות הרשת משקפי שמש מקולקציית 2008 ב-99 ₪ בלבד (במקום 449 ₪), מדווחת על הצלחה מסחררת והסתערות של לקוחות על סניפי הרשת במטרה לממש את המבצע.
אופטיקנה השקיעה במהלך סכום חסר תקדים של כ-3.5 מיליון ₪ בהטבה ללקוחות לרגל חגיגות ה-20 שנה לרשת. בתום שבוע מתחילת המבצע נמסר מהרשת כי בעקבות המהלך עלה מספר הלקוחות בכל חנות בכ-40% בממוצע לחנות, כאשר היענות גבוהה יותר נרשמה בחנויות העיר מאשר בחנויות הקניונים.
בעקבות מבצעי ה-20 שנה, כבר עתה כ-70% מחנויות אופטיקנה עמדו ביעדים וצפויות לנסוע לנופש באירופה ובאיים הקריביים, כאשר שווי ההשקעה בבונוסים לעובדים עומד על כ-1,200,00 ₪.
פדיון החנויות עלה בשבועיים האחרונים בכ-40% והגידול בתחום השמש עומד על 50%. בחלק מהחנויות מכרנו כמויות של פי 10 מביום רגיל. להערכתנו, 60% מהלקוחות הם לקוחות חדשים של אופטיקנה, אשר בעבר לא נחשפו לקולקציה ולשירות ברשת.
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "לרגל חגיגות 20 שנה לאופטיקנה החלטנו לצאת במבצע שיפנק את הלקוחות שלנו. סקרי שוק מקדימים שעשינו הראו שהיבט המחיר עדיין מרתיע אנשים להיכנס לחנויות אופטיקה ולהתחדש בזוג אופנתי. במבצע רצינו להראות שניתן להתחדש בזוג משקפיים אופנתי וצבעוני בעלות של חולצת טי שירט. התהודה של המבצע הפתיעה גם אותנו, וזו הסיבה שהחלטנו להמשיך עם מבצעים דומים, להביא קהל יעד חדש לחנויות ולגרום לאנשים להתחדש בזוג משקפיים אופנתי במחיר חסר תקדים".
עוד מוסיף רסין, כי "לקוחות נכנסו לחנויות ורכשו חמישה זוגות של משקפי שמש בקנייה אחת, בקניון הזהב נכנסה משפחה של שש נפשות וכולם קנו משקפי שמש. זה אחד מהמבצעים הכי מצליחים שהיו לנו בשנים האחרונות. זה מזכיר לי את פתיחת חנויות אופטיקנה הראשונות, כאשר חילקנו משקפיים במתנה לרגל פתיחת החנות והלקוחות עמדו מחוץ לחנות."
בעקבות הצלחת המבצע, תתחיל הרשת במבצע חדש של הוזלת משקפי השמש של מותגי גוצ'י וארמני ב-60% הנחה. משקפי השמש ימכרו ב-499 ₪ במקום 1299 ₪.
רשת אופטיקנה מונה כ-60 חנויות בפריסה ארצית. לאחרונה פתחה הרשת חנויות בקניון מודיעין, בכיכר המדינה וברחוב אחוזה ברעננה. במהלך השבוע תפתח הרשת חנות בקניון הגבעה בגבעת שמואל. פדיון הרשת בשנת 2007 עמד על כ-180 מיליון ₪. בשנת 2008 צפויה הרשת להגדיל את הפדיון ב-20%.
תאריך:  16/07/2008   |   עודכן:  16/07/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il