עמותת התיירות תל אביב יפו עולה בסוף השבוע בקמפיין פרסום לסל השירותים המשודרג של העמותה, הכולל מרכז מידע ברחוב הרברט סמואל על הטיילת, לשכת מידע ניידת על גבי סאגווי, אתר אינטרנט חדש, סיורי חינם באנגלית לתיירים וסיורים לישראלים.
הקמפיין עושה שימוש בשפה היתולית הממחישה את ההסברים שישראלים נותנים לתיירים כיצד להגיע ממקום למקום. מכאן הסיסמא המובילה היא: "גו טו דה לפט אפטר דאט גו רייט אנד דן אסק סמוואן". במקום להסתבך בהסברים, מגיע פתרון בדמות השירותים המגוונים של העמותה, הבאים למקסם את הנאתם של התיירים הגודשים את העיר בקיץ.
משרד פרסום: M&I.
כתובת האתר:
www.visit-tlv.com