מימון ישיר בקמפיין חדש למימון רכב באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר-נטע-יער". הקמפיין מוערך בכ-300,000 דולר ויכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט וימשך כחודשיים.
סרטון הקמפיין מציג כלה המגיעה לסניף הדואר מלווה בשני חתנים ובפמליה של אנשים. הכלה פונה אל ג'ק רובינזון אותו מגלם השחקן שמוליק לוי ומבקשת לבצע העברת בעלות בין הבעל הישן- בני לחדש - מני. ג'ק פונה לרב ומבקש אישור, כאשר הוא מקבל אותו, הוא חותם ומגיש לכלה את הצ'ק.
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, "האסטרטגיה השיווקית של החברה היא להציע ללקוחות נוחות ומהירות. אנו מאפשרים לכל אדם שייקח מימון דרך "מימון ישיר" לקבל את הצ'ק למימון הרכב בסניף הדואר ביום העברת הבעלות ובכך לחסוך לו טרחות נוספות".
מימון ישיר, מבית ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת המציעה אשראי צרכני במטרה לתת מענה למכלול צרכי המימון של הפרט ומשפחתו. בשלב הראשון מתמקדת החברה בפעילות בתחום האשראי לרכב. מימון ישיר מספקת מענה לכל צורך של הלקוח ומאפשרת רכישת רכב תוך התאמת התשלום החודשי ליכולת ההחזר שלו.