"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת מברשת השיניים עם קצות הסיבים הדקיקים לניקוי עמוק בין השיניים ולאורך קו החניכיים - "קולגייט 360 דיפ קלין". הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט 360 דיפ קלין, לניקיון בריא יותר של כל חלל הפה", בהשקעה מדווחת של כ-300,000 דולר.
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "Y&R", יעלה לאוויר החל מיום שני ה-4/8/08, וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10.
מברשת השיניים "קולגייט 360 דיפ קלין", הינה בעלת טכנולוגית סיבי SlimTip™ - סיבים רכים וארוכים בעלי קצוות דקיקים יותר ממברשת רגילה. סיבים אלו מסוגלים לחדור למקומות שאליהן מברשת רגילה אינה יכולה להגיע, כמו למשל מתחת לקו החניכיים, ולנקות את שאריות המזון והחיידקים שהצטברו. מחקרים קליניים מראים שהמברשת החדשה מסירה 96% יותר חיידקים ממברשת ידנית רגילה.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה ב"קולגייט": "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. "קולגייט" הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה וככזה - שוקד על פיתוח ומציאת פתרונות מתקדמים לשמירה על בריאות הפה. קולגייט 360 הוא מותג הדגל של "קולגייט" העולמית, ומהווה מנוע צמיחה עיקרי בתחום מברשות השיניים הידניות. השקת מברשת השיניים 'קולגייט 360 דיפ קלין' נותנת מענה לפן נוסף וחשוב בהיגיינת הפה שהוא שמירה על חניכיים בריאות".
מנתוני נילסן פאנל לשנת 2007, שוק מברשות השיניים נאמד בכ-52 מיליון שקל בשנה.