Rami-Lee, רשת אופנה להריון, בחרה במלכת היופי במיל ואשת העסקים רווית אסף, להוביל את קמפיין חורף 2009, תמורת סכום כולל של 15,000 דולר.
אסף בת 34, נמצאת בימים אלו בחודש הרביעי להריונה ותוביל את קמפיין החברה בחצי השנה הקרובה.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של Rami-Lee: "רווית אסף מייצגת את ערכי המותג ואת הלקוחה שעומדת לנגד עינינו בעיצוב הבגדים: אופנתית, מעודכנת, עצמאית וחזקה שהקימה עסק עצמאי בתחום הקוסמטיקה והאיפור, מגישה פינה קבועה ברדיו ובתוכנית הטלוויזיה וממשיכה בעשייה היום יומית תוך מתן דוגמא חיובית לנשים נוספות. כמו כן, מיד אחרי הלידה, נוביל ביחד עם רווית את המותג BABY, אופנה לתינוקות עד גיל שנתיים".
כיום מונה רשת Rami-Lee עשרים וחמישה סניפים ברחבי הארץ, כאשר בשלושת החודשים האחרונים נפתחו שני סניפים חדשים בבילו סנטר ובקניון מודיעין.
הרשת הינה בבעלותו המלאה של רמי מזרחי, וקיימת כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001.
המותג Rami-Lee קיים בארץ משנת 1971 והינו המותג המוביל בתחום אופנת ההריון בישראל ובעל מוניטין גבוה ביותר בכל הקשור לאיכות, אופנה, טרנדיות וחדשנות.